ממשק הניהול והעריכה הוא פשוט ואינטואיטיבי מאוד. וכולל שני חלקים לעבודה בלבד: תפריט ברירה בין המסכים, שתוארו במבוא ושטח עריכת ההגדרות של המסך הנבחר:
1. שורת הכותרת של Office
- שם התוכנה
- הגדרות אישיות של Office
- הגדרות אישיות של החשבון האישי
- לחצן מפעיל היישומים לניווט בין אפליקציות Office
2. תפריט המסכים
- בית – הצגת נתוני פעילות עדכניים וסיוע בהגדרות ועריכת דף ההזמנה.
- לוח שנה – הצגת מצב התזמונים והתורים הקבועים בתצוגות לו"ז שונות לבחירה.
- דף הזמנה – לעריכה, עיצוב והגדרה של דף ממשק הלקוח לקביעת התורים.
- לקוחות – מסך צבירת לקוחות שקבעו, פרטיהם ותיעוד הפעילות שלהם, כולל אפשרות להוסיף לקוחות ומידע באופן יזום.
- צוות – מסך הוספת חברי צוות והגדרות השירות של כל אחד.
- שירותים – מסך הוספת סוגי השירותים השונים, הגדרת מידע ומדיניות השירותים ושיוכם לחברי צוות רלוונטיים.
- מידע עסקי – הוספת מידע אודות העסק ופעילותו.
- הוספת סמל – לוגו חברה, שניתן להוסיף גם במסך מידע עסקי.
-
3. שטח העבודה
תצוגת הגדרות העריכה של המסך שנבחר בתפריט.