קורסי מיקרוסופט לארגונים – כרמל הדרכה

Microsoft Partner

Microsoft Bookings – מסכי הניהול

תוכן עניינים

לאחר פרסום דף ההזמנה, יתחיל להצטבר מידע באופן אוטומטי בשני מסכים:

מסך לוח שנה – תיעוד כל הפגישות והתורים שזומנו ופרטיהם.

מסך לקוחות – תיעוד כל הלקוחות שזימנו פגישות ותורים ופרטיהם.

מלבד הצפייה הנדרשת במסכים אלו לטובת התפעול השוטף, ניתן לבצע בהם גם פעולות יזומות לניהול המערכת והמידע.

מסך לוח שנה

פעולות יזומות במסך זה:

  • לחצן +הזמנה חדשה – ליצירת הזמנה יזומה ללקוח ע"י חבר צוות בתפקיד מנהל מערכת (ר' עמוד 7 לגבי תפקידים לחברי צוות ועמוד 11 לגבי מצב פרסום). בעת הלחיצה תפתח תיבת בחירה בין השירותים הרצויים, ולאחר בחירת השירות הרצוי יפתח טופס ההזמנה כולל פרטי הלקוח, פרטי השירות ובחירת חבר צוות רצוי.
  • ניתן לייצר הזמנה חדשה גם ע"י סימון טווח הזמנים הרצוי ישירות בתוך לוח השנה.
  • לחצן שעות מנוחה – לשריון טווח זמן בלוח השנה, ללא הגדרת שירות. אפשרות זו יעילה לטובת קביעת זמנים להפסקות ומנוחות.
  • ניתן ללחוץ על משבצת זמן של פגישה מתוזמנת ישירות בתוך לוח השנה כדי להרחיב את המידע על הפגישה שנקבעה, לערוך אותה או למחוק אותה.
  • ניתן לברור בין תצוגות לוח השנה: יום, שבוע עבודה, שבוע וחודש.

מסך לקוחות

במסך זה תופיע רשימת הלקוחות השונים שהתווספו למערכת באופן אוטומטי בעת שזימנו תור או פגישה בעצמם באופן מקוון, בעת שנקבעו להם תור או פגישה ע"י חבר צוות בתפקיד מנהל מערכת, או שהתווספו למערכת באופן יזום במסך זה.

לחיצה על לקוח נבחר מתוך הרשימה, תציג בחלון הפרטים בצד את המידע שהוזן על הלקוח בעצמו או ע"י חבר צוות. כמו כן, בחירה בלחיצה על לקוח נבחר מתוך הרשימה מאפשרת לערוך את הפרטים והמידע אודותיו במסך עריכת איש קשר, באמצעות  הלחצן  ערוך, או למחוק את הלקוח באמצעות הלחצן  מחק.

כדי להוסיף לקוחות חדשים:

  • ניתן לייבא רשימת לקוחות מתוך קובץ CSV, באמצעות הלחצן יבא לקוחות.
  • יש ללחץ על לחצן + חדש להגדרת פרטים של איש קשר חדש יחיד.

במסך הוספת איש קשר שיפתח יש להזין את המידע אודות הלקוח: שם, כתובת דוא"ל, טלפונים, כתובות וכיו"ב. באמצעות האפשרות אחר ניתן להוסיף שדות נוספים: כינוי, דף אינטרנט אישי, תחביבים, יום הולדת, יום נישואין ועוד. מידע רב יותר על הלקוח יכול לסייע במתן שירות נרחב ויעיל יותר.

 

קורס Bookings
תוכן עניינים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
למה לבחור בכרמל הדרכה?
אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את כישורי האקסל שלכם עוד צעד קדימה!
מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי ומעשי עשיר

מגיעים אליכם

אתם קובעים את מיקום הקורס והמועד

תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית לדרישות ולצרכי הארגון

למדו מהמומחים שלנו
קורס Bookings
Microsoft Bookings – ממשק הניהול והעריכה

כדי להגיע לממשק הניהול והעריכה של Bookings יש לפתוח את התוכנה מתוך חבילת התוכנות העסקית של Office 365. נכון לזמן כתיבת מדריך זה, Bookings היא אחת מהתוכנות בחבילה הזמינות בגרסה מקוונת בלבד, ולכן אין ממשק ניהול ועריכה להתקנה מקומית.

קרא עוד »
קורס Bookings
Microsoft Bookings – מבוא

Microsoft Bookings היא מערכת לתזמון ותיאום פגישות וקביעת תורים. באמצעות Bookings ניתן ליצור אתר אישי המציג מועדים פנויים בלוח הזמן לטובת זימון תור או פגישה.
בהתאם, כלי זה יעיל במיוחד לתיאום פגישות ותורים באופן פשוט עם אנשים מחוץ לארגון, שבשל כך אין להם גישה למועדים הפנויים של עובדים חיצוניים. כמו כן, ניתן להשתמש ב-Bookings גם לתזמונים יעילים ונוחים יותר בתוך הארגון, בזכות כלי ניהול מרווחי זמן, מגבלות טווחי זמן וסנכרון עם לוח השנה האישי.

קרא עוד »
מוכנים להפוך את העסק' שלכם לזמין יותר?
Microsoft Bookings

ה- Microsoft Bookings היא מערכת ליצירה וניהול של אתר אישי לתיאום פגישות וקביעת תורים. במסגרתה, מציג האתר האישי דף הזמנה עם מועדים פנויים בלוח הזמן לטובת זימון תור או פגישה.

קרא עוד »

מתחיל ב-06.06.2024

1 מפגש

16:00 - 09:00
Azure AI Fundamentals
דילוג לתוכן