אם אתם חדשים ב-Power BI, הנה שלושה טיפים שיעזרו לכם להתחיל:
1. התמקדו בנתונים שלכם. לפני שאתם מתחילים לבנות דוחות, חשוב להבין את הנתונים שלכם. מה אתם רוצים לדעת? מהי השאלה שאתם מנסים לענות? כאשר אתם מבינים את הנתונים שלכם, תוכלו ליצור דוחות רלוונטיים ויעילים יותר.
2. השתמשו בוויזואליזציות חזותיות. נתונים הם חשובים, אבל הם הרבה יותר קל להבין אותם כאשר הם מוצגים בצורה חזותית. Power BI מציע מגוון רחב של וויזואליזציות, כך שתוכלו למצוא את הוויזואליזציה המתאימה ביותר לנתונים שלכם.
3. שתפו את הדוחות שלכם. לאחר שיצרתם דוחות, חשוב לשתף אותם עם האנשים המתאימים. Power BI מאפשר לכם לשתף דוחות במגוון דרכים.