הייחוד של Bookings הוא במתן מענה מקצה לקצה בכל הקשור לתזמון מועד מתן שירות – מפעולות והגדרות אישיות כמו מועדים והפסקות, ועד ניהול עסקי כמו מסד לקוחות וסיכום הכנסות מפגישות:
ממשק הניהול כולל יכולת לקביעת סוגי שירותים שונים ומחיריהם, יצירת לוח תזמונים עבור מספר אנשי שירות, הגדרת משך פגישה, הגדרת מרווחי זמן בין פגישות, הגדרת שעות פעילות, יצירת רשימת לקוחות והיסטוריית פעילות, סיכום הכנסות ממועדים ושירותים נבחרים, יכולת עיצוב דף לממשק הלקוח ועוד.
ממשק חווית הלקוח כולל אפשרויות בחירת מועדים שונים, שירותים ומחירים שונים וחברי צוות נבחרים, כולל אפשרות קבלת תזכורות בדוא"ל וב-SMS ועוד. את הממשק ניתן להטביע בתוך אתר חברה או דף עסקי בפלטפורמה חברתית.
Bookings הוא חלק הפלטפורמה העסקית של Office 365, ובהתאם כולל את כל יכולות הענן של הפלטפורמה: נגישות וזמינות מכל מכשיר ובכל זמן, שמירה ועדכון אוטומטי, ממשק עבודה אינטואיטיבי ופשוט ויכולת אינטגרציה וסנכרון עם מודולים נוספים כמו Teams, Outlook ועוד.
דוגמאות אפשריות לשימוש ב-Bookings
- מערכת קביעת תורים ופגישות ללקוחות אצל עסקים קטנים, כולל אפשרות לפגישות מקוונות.
- מערכת לבחירת שירות ונותן שירות רצוי אצל ספק.
- מערכת לשיקוף מבוקר של לוח השנה האישי עבור עמיתים בתוך ומחוץ לארגון.
- מערכת בקרה על היסטוריית הפעילות ותיעוד השירות הפרונטלי מול לקוח.
שלבי בניית מערכת תזמון אישית ב-Bookings
- מידע עסקי – שם העסק, כתובת, פרטי התקשרות, לוגו, שעות פעילות וכיו"ב.
- צוות – יצירת רשימת חברי צוות, פרטי התקשרות עם כל אדם, זמינות נותן השירות וכיו"ב.
- שירותים – יצירת רשימת השירותים הניתנים בעסק, מיקום מתן השירות, משך השירות, מחיר השירות וכיו"ב.
- דף הזמנה – הגדרת מראה ממשק הלקוח. תבניות, צבעים, אזורי זמן, בקרת גישה, מדיניות תזמון, סיסמאות, תזכורות ועוד.
באופן פשוט ואינטואיטיבי לכל אחד מהשלבים הללו ישנו מסך ייעודי. לאחר פרסום דף ההזמנה ניתן לנהל את הפעילות גם במסך ניהול לקוחות ומסך לוח שנה, ולצפות בריכוז הנתונים במסך הבית.