מה ניתן לעשות עם Planner של Office 365?
ב-Planner ניתן ליצור תוכנית עבודה עבור קבוצת אנשים > כל תוכנית יכולה לכלול מספר פרויקטים > וכל פרויקט מספר משימות.
את המשימות ניתן להקצות לחברי צוות שונים, וכל חברי הצוות יכולים להעביר את המשימות לחברי צוות אחרים בהתאם לצורך תהליכי הטיפול, ולתעד את התפתחות הטיפול בכל משימה.
חברי הצוות יכולים לצפות במפה מלאה של כל המשימות הקיימות בכל פרויקט מסוים ואת מצב הטיפול, כאשר לכל משימה שדות עדכון רבים המאפשרים ניהול ועדכון מדויקים יותר של המשימה.
לשליטה ובקרה על כל הפרויקט או התוכנית, מוצעים חתכים ותצוגות שונות כדי לאפשר ניתוח איכותי של הפעילות בצוות.
אך חשובה יותר מהכל – היא הפשטות הגדולה של ה-Planner! תוך שניות ספורות תוכלו להקים תוכנית עבודה לצוות שלכם ולחלק אותה לפרויקטים, לטובת תחילת שיוך משימות בקלות רבה.