מה ההבדלים בין Planner Plan 1 ל Planner plan 3 ומה היכולות של כל אחד מהם בפני עצמו?
החלטנו לרכז עבורכם את ההבדלים בראשי פרקים כדי לעשות לכם סדר.
Planner Plan 1/Project Premium
• בעבר קראו לזה Project Plan 1”" או "Planne Premium"
• יש צורך בעלות נוספת של 10$ למשתמש לחודש
• מאפשר ניהול של תוכניות פרויקט, בניגוד לאוספים של משימות:
1. שילוב ב Teams
2. יצירת משימות
3. הקצאת משימות לחברי הצוות
4. הודעת דואר אלקטרוני אוטומטית על משימות שהוקצו ומשימות באיחור
5. תבניות בסיסיות של תוכניות פרוייקט
6. דוחות בסיסיים
7. תצוגות בסיסיות של טבלה ציר זמן ולוח Kanban
8. הערות ושיתוף בין חברי הצוות
9. היררכיות משימות
10. משימת על (משימה שיש בה אוסף של משימות)
11. תלויות שמקשרות בין משימות
12. למשימות יש גם משך וגם מאמץ
13. אבני דרך
14. מציג backlog ו- Sprints
15. תצוגות מתוחכמות של טבלת, ציר זמן, ולוח Kanban
16. תרשימי גאנט
17. יישור יעדים ארגוניים למשימות
18. תבניות פרימיום
19. איזון עומסים בסיסי בין משאבי אנוש
20. שדות מותאמים אישית
21. עיצוב מותנה
קהל היעד – Planner Plan 1
Planner Plan 1 מתאים לארגונים ו/או מחלקות שצריכים לנהל פרויקטים המורכבים ממשימות, עם יכולת לראות את ההשלכות של עיכובים. נדרש ידע בסיסי בניהול פרויקטים, ותפיסה מסודרת/היררכית/פורמלית יותר של ניהול פרויקטים ומשימות. זוהי רמה קלה/פשוטה יותר של ניהול פרויקטים מאשר אפליקציית Microsoft Project המסורתית, והיא מתאימה לאנשים שאינם מנהלי פרויקטים מקצועיים.
Planner/Project Plan 3
1. כולל כל מה שקיים ב Planner Plan 1
2. ניהול משימות מתקדם – תלויות עם לאגים/לידים
3. נתיב קריטי
4. היסטוריית שינויי משימות
5. קווי בסיס לעומת תאריכים/משכי משימות בפועל
6. שילוב Copilot
7. מפות דרכים של פרויקטים
8. הקצאת משאבים מתקדמת יותר בין פרוייקטים
9. תקצוב ותמחור פרויקטים
10. אפליקציית Desktop
קהל היעד – Planner Plan 3
Planner Plan 3 מתאים למשתמשים שמבינים בניהול פרויקטים – היישום דור הבנה של מונחים ועקרונות של ניהול פרויקטים.
היישום מתרחב לניהול Programs, כמו גם פרויקטים, ומתאים לאנשים שבאופן מסורתי היו משתמשים ביישום Microsoft Project ברמה מתקדמת.