קורסי מיקרוסופט לארגונים – כרמל הדרכה

Microsoft Partner

הרצאת M365 Copilot

קהל היעד

  • משתמשי מחשב ברמה בסיסית המעוניינים להשתמש באפליקציות משרדיות חיוניות לצרכי עיבוד תמלילים, ניהול נתונים, ניהול משימות ותקשורת בארגון.
  • משתמשי מחשב מנוסים המעוניינים במעבר מחבילת אפליקציות משרדיות חיוניות שאינה מיקרוסופט 365.

במהלך ההרצאה נדגים כיצד:

  • ליצור תוכן טקסטואלי מהיר ואיכותי
  • לשפר את היצירתיות והמקוריות בכתיבתם
  • לנתח נתונים ולחלץ תובנות עסקיות
  • לקבל החלטות מבוססות נתונים
  • לשפר את היעילות בניהול תקשורת באמצעים דיגיטליים
קורס סייבר

תוכן עניינים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Copilot מיקרוסופט 365

מהפכת ה-AI (בינה מלאכותית) נמצאת כבר בעיצומה בימים אלו, התוכנות שמשתמשות בבינה מלאכותית מתחילות להשתלב כחלק מאוד חשוב ואינטגרלי בהמון תחומי עיסוק. ה-AI מביא איתו בשורה של יעילות, עבודה חכמה יותר, פתרון בעיות בצורה פשוטה ועוד יתרונות רבים.

עקב כך, חברות גדולות רבות משיקות בתקופה זו מוצרי בינה מלאכותית שונים שנועדו לעבוד בממשק עם האפליקציות והמוצרים של אותה החברה, או שהיעוד שלהם והמומחיות שלהם הם מתן סיוע ופתרונות בתחום שבה החברה עוסקת.

Copilot הוא ממשק שכזה בדיוק, זהו כלי הבינה המלאכותית שהשיקה חברת מיקרוסופט הידועה. הוא נועד על מנת לעבוד בצורה הכי יעילה ואיכותית עם התוכנות של מיקרוסופט שכולנו משתמשים בהם באופן יום יומי, בין אם ללימודים, לפנאי או לעבודה.

כיצד פועל Copilot?

Copilot משתלב בצורה מושלמת עם כל התוכנות של מיקרוסופט, ביניהן אפשר למצוא את התוכנות הבאות: Excel, Word, Outlook, Power Point ועוד.

בנוסף לכך, הוא יכול לתת פתרונות שיתופיים מתקדמים בשילוב תוכנות כמו Teams, loop ועוד.

העבודה ש-Copilot עושה היא ניתוח נתונים, שיכולים להגיע מטקסט, תמונות או נתונים שונים, והוא מוציא מכך מידע לפי מה שמבקשים ממנו. הוא יכול לכתוב מצגות בנושאים שונים לפי כמה שורות תיאור, לבצע סיכומים של תכתובות מיילים או פגישות ולעזור בניתוח או הסבר נתונים מסובכים.

ל-Copilot יש יכולות מדהימות של ניהול שיחה איתכם בעל פה, הבנה מתוך טקסט וגם מתוך דיבור, שיפור תמונות ומצגות לפי הבקשה שלכם באקסל ועוד פיצ'רים רבים שניתן למצוא בו.

קורס מיקרוסופט Copilot

כדי להשתמש בכלי Copilot בצורה הכי טובה והכי יעילה צריך להכיר את הכלי בצורה מעמיקה ולהבין מה הוא יכול להציע וכיצד הוא יכול לעזור לכם לנהל את הזמן שלכם ולהתייעל בעבודה בצורה הכי פשוטה.

על מנת לעשות זאת, מומלץ לעשות קורס לימודי להכרות עם הכלי ועם שיטת העבודה הנכונה איתו. קורסים כאלו מומלצים במיוחד עבור עובדים בעבודה משרדית שמשתמשים בתוכנות השונות של מיקרוסופט למגוון של צרכים שונים.

חברת 'כרמל הדרכה' היא חברה בעלת שותפות מורשה עם חברת מיקרוסופט, ולכן הקורסים של החברה העוסקים בכלים שפותחו על ידי מיקרוסופט הם הטובים ביותר שאפשר למצוא מתוך ההיצע הקיים בשוק.

הצוות שלנו מיומן ומנוסה בהעברת הקורסים בתוכנות מיקרוסופט, אצלנו המרצים הם הטובים ביותר שניתן למצוא. בנוסף לכך, הקורסים הם בהתאמה אישית לפי הצורך של התלמידים והצורך לשמו הם ישתמשו בכלי הנלמד.

החברה מעניקה שירות אישי ויחס חם לכל לקוח ולקוחה, ודואגת שהקורסים יהיו מעשירים ומעניינים במיוחד כדי להטמיע את החומר בצורה הכי טובה.

עדיין מתלבטים? עשו את הצעד הבא אל עבר הטכנולוגיה של העתיד ובואו ללמוד אצלנו איך משתמשים בבינה המלאכותית בצורה הכי טובה שתקפיץ את העבודה שלכם כמה רמות מעל כולם.

מתחיל ב-06.06.2024

1 מפגש

16:00 - 09:00
Azure AI Fundamentals
דילוג לתוכן