קורסי מיקרוסופט לארגונים – כרמל הדרכה

Microsoft Partner

קורס Power Apps – חיבור למקור הנתונים

תוכן עניינים

מקור הנתונים הוא ליבה של האפליקציה. כל הנתונים שהאפליקציה מציגה ומוזנים לתוכה נשמרים במקור הנתונים של הארגון שלנו. מודל הנתונים של הארגון, יכול להיות מבוסס מסדי נתונים במקורות שונים, וכולל את יחסי הגומלין ביניהם ואת התהליכים האוטומטיים בהם.

לפי הדוגמה הנוכחית ובהתאם לנוחות בשלבים הראשונים, כאמור, נבחרה אפליקציה מבוססת מודל נתונים. בשלב זה יש לבחור את מקור מודל הנתונים שלך, ממנו תחולל סביבת Power Apps, את המבנה הראשוני לאפליקציה שלך.

במסך החיבורים שיופיע לפניך לראשונה, ניתן לראות את כל החיבורים הקיימים ברישיון של חשבונך. אם ברצונך ליצור חיבור חדש למקור נתונים אחר מבין סוגים רבים, יש ללחוץ על New Connection:

לשם ההדגמה נציג חיבור למקור נתונים בטבלת Excel פשוטה שנמצאת בענן OneDrive הארגוני. כל אלו שירותים ותוכנות המגיעות עם Microsoft 365. יש לשים לב, שבחיבור לקובץ Excel, יש להגדיר מראש את מסד הנתונים כטבלה (טבלה דינאמית).

לאחר הבחירה, Power Apps תחולל באופן אוטומטי את המבנה הבסיסי של ממשק האפליקציה, על בסיס מודל הנתונים שנבחר.

קורס Power Apps
תוכן עניינים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
למה לבחור בכרמל הדרכה?
אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את כישורי האקסל שלכם עוד צעד קדימה!
מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי ומעשי עשיר

מגיעים אליכם

אתם קובעים את מיקום הקורס והמועד

תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית לדרישות ולצרכי הארגון

למדו מהמומחים שלנו
קורס Power Apps
קורס Power Apps – מה זה Power Apps?

Microsoft Power Apps היא פלטפורמה ליצירה ופיתוח של אפליקציות בהתאמה אישית לעסק ולארגון, ללא צורך בידיעת שפת תכנות וניסיון בפיתוח! היתרון בסביבת העבודה של Power

קרא עוד »
קורס Power Apps
קורס Power Apps – התחברות

ניתן להגיע לסביבת העבודה של Power Apps במספר דרכים: כניסה ישירה לאתר סביבת העבודה ב-powerapps.com. יש לבצע התחברות לחשבון האישי במשתמש Microsoft 365. התחברות לחשבון

קרא עוד »
קורס Power Apps
קורס Power Apps – צעדים ראשונים ב-Power Apps

סביבת העבודה של Power Apps היא פשוטה וקלה להתמצאות. מטרתה המרכזית היא לאפשר למשתמש הפשוט, שאינו מתכנת או מפתח, ליצור אפליקציות יעילות ומעוצבות ברמה גבוהה. לכן, קל להיווכח שהסביבה אינטואיטיבית מאוד וברורה, לכל משתמש עם היכרות או ידע בסיסי ביצירת מצגת  ומסדי נתונים.

קרא עוד »
קורס Power Apps
קורס Power Apps – עריכת האפליקציה

כעת כשיש לך אפליקציה בסיסית מוכנה והתמצאות בסביבת העריכה שלה, באפשרותך לערוך את רכיבי האפליקציה, להרחיב את האפשרויות שלה ולשפר את העיצוב שלה, על מנת להתאים אותה באופן מיטבי לצרכים שלך.

קרא עוד »

מתחיל ב-06.06.2024

1 מפגש

16:00 - 09:00
Azure AI Fundamentals
דילוג לתוכן