קורסי מיקרוסופט לארגונים – כרמל הדרכה

Microsoft Partner

קורס Power Apps – מבנה ממשק הסטודיו – עורך האפליקציות

תוכן עניינים

האפליקציה שלך מוכנה! כעת ניתן לערוך אותה ולתפור אותה לצרכיך עם מגוון הכלים והאפשרויות שבסביבת עורך האפליקציות Power Apps Studio:

ניתן להיווכח מיד שממשק העורך אינטואיטיבי מאוד, זהה במבנה שלו ליישומי Office המוכרים האחרים, ובנוי בדומה לתוכנת עריכת מצגת, כדוגמת Power Point.

1. שורת התפריטים

כל אפשרויות העורך מחולקות לקטגוריות בהתאם לכותרות התפריטים. לחיצה על כל כרטיסיה, תפתח את רצועת התפריט התואם.

בשורה זו גם ניתן להריץ את האפליקציה, לבטל ולשחזר פעולות, לשתף ולקבל עזרה.

2. שורת הנוסחאות

המאפיינים השונים של האובייקטים, תכונותיהם, התנהגותם ופעולותיהם מוגדרים באמצעות שפת הפונקציות של Power Apps. כדי להעמיק את יכולת עריכת האובייקטים ואפיונם באופן מרבי, רצוי להכיר את שפה זו. השפה פשוטה וברורה, ועם העבודה ההתמצאות בה תהיה מעמיקה יותר. ניתן לבחור אובייקטים ותכונות ולראות בכל אחד מה ההגדרה שלהם בשורת הנוסחאות.

בדומה לשורה זו ב-Excel, שורת הנוסחאות בנויה שני חלקים:

תיבת המאפיין – בה ניתן לבחור את המאפיין או האירוע על האובייקט שבעריכה. למשל: צבע מילוי, תמונת רקע, מיקום וכו'.

תיבת הנוסחה – בה תופיע הנוסחה המגדירה את תכונות המאפיין שנבחר בתיבת המאפיין.

3. איזור העריכה

זהו שטח העבודה בו יוצגו מסכי האפליקציה, בעריכה הנוכחית. באיזור זה ניתן לבחור את מרכיבי הממשק, לגרור, לערוך, למחוק ועוד. בחירת המסך שיוצג באיזור העריכה מתבצעת באמצעות תצוגת העץ שבחלונית התצוגה.

4. חלונית התצוגה

חלונית מתחלפת בהתאם לתצוגה שנבחרה בבורר התצוגות. עפ"י רוב, רצוי להציג בחלונית זו בזמן העריכה את תצוגת העץ (Tree View). בדומה לחלונית הצידית, בהצגת השקופיות  ב-Power Point, תצוגה זו מציגה את כל מסכי האפליקציה, בכל מסך את הרכיבים המצויים בו ואת ההיררכיה ביניהם. לעיתים, בגלל ריבוי הפריטים ומיקומם על גבי ממש המשתמש, נוח יותר לברור ולבחור בין רכיבי המסך דרך חלונית התצוגה עצמה.

5. בורר התצוגות

מאפשר בחירה של התוכן בחלונית התצוגה: תצוגת עץ, הוספה (Insert), מקורות נתונים (Data Sources) וכלים מתקדמים (Advanced Tools).

6. חלונית המאפיינים וההגדרות

בהתאם לרכיב שנבחר, יופיעו בחלונית זו ההגדרות המסוימות המתאימות לעריכתו. לכל סוג רכיב ישנם שדות הגדרה ואפיון שונים. כך ניתן יהיה להבחין, שבהתאם להגדרות שנבחר לאובייקט בחלונית זו, ישתנו הפרמטרים בשורת הנוסחאות.

קורס Power Apps
תוכן עניינים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
למה לבחור בכרמל הדרכה?
אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את כישורי האקסל שלכם עוד צעד קדימה!
מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי ומעשי עשיר

מגיעים אליכם

אתם קובעים את מיקום הקורס והמועד

תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית לדרישות ולצרכי הארגון

למדו מהמומחים שלנו
קורס Power Apps
קורס Power Apps – מה זה Power Apps?

Microsoft Power Apps היא פלטפורמה ליצירה ופיתוח של אפליקציות בהתאמה אישית לעסק ולארגון, ללא צורך בידיעת שפת תכנות וניסיון בפיתוח! היתרון בסביבת העבודה של Power

קרא עוד »
קורס Power Apps
קורס Power Apps – התחברות

ניתן להגיע לסביבת העבודה של Power Apps במספר דרכים: כניסה ישירה לאתר סביבת העבודה ב-powerapps.com. יש לבצע התחברות לחשבון האישי במשתמש Microsoft 365. התחברות לחשבון

קרא עוד »
קורס Power Apps
קורס Power Apps – צעדים ראשונים ב-Power Apps

סביבת העבודה של Power Apps היא פשוטה וקלה להתמצאות. מטרתה המרכזית היא לאפשר למשתמש הפשוט, שאינו מתכנת או מפתח, ליצור אפליקציות יעילות ומעוצבות ברמה גבוהה. לכן, קל להיווכח שהסביבה אינטואיטיבית מאוד וברורה, לכל משתמש עם היכרות או ידע בסיסי ביצירת מצגת  ומסדי נתונים.

קרא עוד »
קורס Power Apps
קורס Power Apps – עריכת האפליקציה

כעת כשיש לך אפליקציה בסיסית מוכנה והתמצאות בסביבת העריכה שלה, באפשרותך לערוך את רכיבי האפליקציה, להרחיב את האפשרויות שלה ולשפר את העיצוב שלה, על מנת להתאים אותה באופן מיטבי לצרכים שלך.

קרא עוד »
קורס Power Apps
קורס Power Apps – חיבור למקור הנתונים

מקור הנתונים הוא ליבה של האפליקציה. כל הנתונים שהאפליקציה מציגה ומוזנים לתוכה נשמרים במקור הנתונים של הארגון שלנו. מודל הנתונים של הארגון, יכול להיות מבוסס מסדי נתונים במקורות שונים, וכולל את יחסי הגומלין ביניהם ואת התהליכים האוטומטיים בהם.

קרא עוד »

מתחיל ב-06.06.2024

1 מפגש

16:00 - 09:00
Azure AI Fundamentals
דילוג לתוכן