קורסי מיקרוסופט לארגונים – כרמל הדרכה

Microsoft Partner

קורס Azure – ציד של איומי אבטחת סייבר

תוכן עניינים

המונח "Threat hunting" מוגדר באופן שונה על ידי ארגונים שונים. ההגדרה הנפוצה ביותר היא הרעיון שאתה צד באופן יזום דרך הסביבה של הארגון עבור איום או קבוצה של פעילויות שלא זיהית בעבר. החלק של "לא זוהה קודם לכן" הוא מה שמבדיל בין ציד איומים לבין תגובה לתקריות או טריאז'? התראה.

שימושים אחרים במונח צייד כוללים חיפוש איומים באמצעות אינדיקטורים חדשים שהושגו. אם פיד מודיעין האיומים מספק כתובת IP חדשה הנחשבת מזיקה, אנליסט יכול לקחת את כתובת ה- IP ולחפש ביומני הרישום כדי למצוא אם המחוון החדש נראה בעבר. מבחינה טכנית זה לא ציד איומים כי אתה משתמש בנתונים ידועים כגון כתובת IP. Microsoft Sentinel מספקת שאילתות צייד כדי להקל על תהליך זה. חיפוש איומים מבוססי ראיות נוספות מתקרית או התראה נוכחית כחלק מתהליך ניתוח אירועים.

צייד יזום

למה לבצע ציד יזום? כשאתה מחפש איומים "שלא זוהו בעבר", החשש הוא שאם תמתין לזיהוי האיום, השפעת הפגיעה עלולה להיות משמעותית יותר. אם אין לנו אינדיקטור ידוע, אז מה אנחנו צדים? אנו צדים על סמך השערה. ההשערה עשויה להתחיל ב"מודיעין איומים מבצעי", ולאחר מכן לפרט את הטקטיקות והטכניקות של התוקפים. השערה יכולה לחפש טכניקה מסוימת, לא מחוון כמו כתובת IP. אם מזוהה פעילות זדונית, ייתכן שגילינו את התוקף מוקדם יותר בתהליך ההתקפה לפני שתהיה לו הזדמנות לחלץ נתונים.

תהליך לציד איומים

ציד איומים צריך להיות תהליך מתמשך. אנו מתחילים בראש המחזור שלנו עם ההשערה שלנו. ההשערה שלנו עוזרת לנו לתכנן מה אנחנו הולכים לצוד, מה שמחייב אותנו להבין איפה אנחנו הולכים לצוד ואיך נעשה את זה. זה אומר שאנחנו צריכים להבין את הנתונים שיש לנו, את הכלים שיש לנו, את המומחיות שיש לנו ואיך לעבוד איתם. מחזור הציד לא נעצר כשאנחנו מבצעים את הציד. ישנם עדיין מספר שלבים שעלינו לבצע לאורך מחזור החיים, כולל תגובה לחריגות. גם אם לא נמצא איום פעיל, יהיו פעילויות לבצע.

משימות שגרתיות צריכות לכלול:

  • הגדרת ניטור חדש.
  • שיפור יכולות הזיהוי שלנו.

כל מה שנעשה בציד איומים צריך להיות מתועד. תיעוד לציד צריך לכלול:

  • מה, איך ולמה
  • קלט ופלט
  • כיצד לשכפל את הציד
  • השלבים הבאים

ניהול שאילתות ציד איומים של Microsoft Sentinel

Microsoft Sentinel מכיל כלי שאילתות רבי-עוצמה שיכולים לעזור לך, כחלק מצוות מרכז תפעול האבטחה  , לאתר ולבודד איומי אבטחה ופעילות לא רצויה בסביבה של הארגון.

ציד באמצעות שאילתות מוכללות ותבניות מוכנות

באפשרותך להשתמש בכלי החיפוש והשאילתה ב- Microsoft Sentinel כדי לחפש איומי אבטחה וטקטיקות ברחבי הסביבה של הארגון. שאילתות ציד מאפשרות לך לסנן כמויות גדולות של אירועים ומקורות נתוני אבטחה כדי לזהות איומים פוטנציאליים או לאתר איומים ידועים או צפויים.

דף הציד ב- Microsoft Sentinel כולל שאילתות מוכללות. שאילתות אלה יכולות להנחות את תהליך הציד של הארגון ולעזור לך לחפש את נתיבי הציד המתאימים כדי לחשוף בעיות בסביבה של הארגון. שאילתות ציד יכולות לחשוף בעיות שאינן משמעותיות מספיק בפני עצמן כדי ליצור התראה, אך התרחשו לעתים קרובות מספיק לאורך זמן כדי להצדיק חקירה.

קורס Azure
תוכן עניינים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
למה לבחור בכרמל הדרכה?
אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את כישורי האקסל שלכם עוד צעד קדימה!
מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי ומעשי עשיר

מגיעים אליכם

אתם קובעים את מיקום הקורס והמועד

תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית לדרישות ולצרכי הארגון

למדו מהמומחים שלנו
Azure Security Microsoft learning
קורס Azure Security

בשנים האחרונות אנו חווים שינויים גדולים בניהול משאבי המחשוב בארגונים גדולים כקטנים. בין השינויים הבולטים – המעבר ממערכות המחשוב לסביבת הענן. מיקרוסופט מובילה צעדים אלו בבניית Data Centers ברחבי העולם ומספקת כלים, אפליקציות וסביבות המותאמות לכל ארגון.

קרא עוד »
קורס Azure
קורס Azure – יצירת סביבת עבודה של Microsoft Sentinel

לאחר עיצוב ארכיטקטורת סביבת העבודה, היכנס לפורטל Azure. בסרגל החיפוש, חפש את סנטינל ולאחר מכן בחר Microsoft Sentinel. סביבות העבודה של Microsoft Sentinel מציגות רשימה של סביבות העבודה הנוכחיות. בחר בלחצן + הוסף כדי להתחיל בתהליך היצירה.

קרא עוד »
קורס Azure
קורס Azure – חיבור מקורות של Microsoft Office 365

קונקטור יומן הפעילויות של Office 365 מספק תובנות לגבי פעילויות המשתמשים. כמו כן נקבל פרטים על פעולות כגון הורדות קבצים, בקשות גישה שנשלחו, שינויים באירועים קבוצתיים, על הגדרות של תיבת הדואר ופרטים על המשתמש שביצע את הפעולות.

קרא עוד »

מתחיל ב-06.06.2024

1 מפגש

16:00 - 09:00
Azure AI Fundamentals
דילוג לתוכן