מדריך מעשי למשתמשים
כיצד להתחיל בעבודה עם Google Drive?
גישה ל-Google Drive כדי להתחיל בעבודה, נווטו בתפריט עד למציאת האפליקציה Drive ולחצו עליה.
העלאה והורדת קבצים
כדי להעלות קובץ ל-Google Drive, יש ללחוץ על כפתור
בחרו באפשרות "העלאת קובץ" (File upload).
כדי להוריד קובץ, לבחור את הקובץ וללחוץ קליק בעכבר הימני ולבחור ב"הורדה"
ארגון קבצים
כדי לנהל את הקבצים ב-Google Drive בצורה מסודרת, ניתן ליצור תיקיות. לחצו על כפתור ובחרו בתיקייה חדשה.
לאחר יצירת התיקיות, ניתן לגרור קבצים אל התיקייה המתאימה. כמו כן, ניתן להשתמש בתיבת החיפוש בראש המסך כדי למצוא קבצים בקלות על ידי הקלדת שם הקובץ או מילות מפתח.
שיתוף קבצים
כדי לשתף קובץ עם אחרים, יש ללחוץ על הקובץ עם כפתור העכבר הימני ולבחור ב שיתוף.
בחלון שנפתח, יש להקליד את כתובת המייל של האדם עמו רוצים לשתף את הקובץ
לבחור את רמת הגישה (קריאה בלבד או עריכה).
היתרון בשיתוף קבצים הוא שניתן לעבוד יחד על אותו מסמך, להוסיף הערות, ולשתף מידע בצורה מהירה ופשוטה.