טיפים לעבודה עם Power BI
1. שמרו על פשטות – נסו לא להשתמש במספר רב של ויזואליים חזותיים ויכולות פונקציונליות על לוח המחוונים. משתמשי הקצה שלכם לא תמיד ימצאו את כל הפיצ'רים הקטנים, גם אם אתם מכירים אותם, וזה יכול להקשות על העבודה. לוח המחוונים צריך להישאר נקי, פשוט, מובן.
2. פריסת לוח המחוונים – פריסה אפקטיבית צריכה להיות מובנת לכלל המשתמשים המערכת. תשמרו על מידע קצר וממוקד בקטגוריות הרלוונטיות והחשובות ביותר.
3. עמוד טיפים למשתמשי הקצה – ניתן לייצר סמל של עזרה בשטח הדף שדרכו ניתן לעבור בלינק לעמוד נפרד בו תוכלו להסביר, לתאר ולעדכן את משתמשי הקצה שלכם במה שתרצו.
4. צרו שמות כותרות לעזרים חזותיים שיבהירו את תפקיד המסננים השונים ב- Power BI.שמאפשר סינון רב ומגוון, שזה דבר חיובי כמובן, אך מצד שני זה עלול לסבך את משתמשי הקצה שלכם.
5. הוסיפו אפשרות ניווט בין העמודים – כך תוכלו להקל את המעבר בין העמודים והדוחות.
6. שימוש בכפתורים – ניתן להכניס כפתורים בצורה מאוד פשוטה ואנו ממליצים לכם להשתמש בהם. בחרו את הכפתור, את התפקיד שלו והיעד שלו (לאן הוא מוביל בלחיצה) וכך המשתמש יוכל לנווט בין העמודים או סימניות ביתר בנוחות.