לאחר שהדוח פורסם והופץ למשתמשים, חשוב לעקוב אחר האינטראקציה של המשתמשים עם הדוח. היכולות המובנות של Power BI מאפשרות למנהלי תוכן לקבל תובנות על שימוש בפועל ולשפר את איכות ההפצה, האפקטיביות של הדוח וחוויית המשתמש.
דוחות שימוש פנימיים (Usage Metrics Reports)
Power BI מאפשר להפיק דוח שימוש אוטומטי עבור כל דוח או דשבורד שפורסם ל-Workspace.
כיצד יוצרים דוח שימוש:
- עבור ל-Workspace
- פתח את תפריט שלושת הנקודות ליד הדוח
3. View usage metrics report
4. Power BI יציג דוח מובנה עם הנתונים הבאים:
-
-
- מספר צפיות ביום / שבוע / חודש
- משתמשים ייחודיים
- משך זמן ממוצע לצפייה
- עמודים נצפים ביותר
- מקורות גישה (Web / Mobile)
-
תכונות הדוח
- ניתן לערוך ולהתאים אותו (כמו כל דוח אחר)
- ניתן לפרסם אותו כרגיל, להוסיף ויזואליים, פילטרים, Bookmarks
- ניתן לסנן לפי משתמש, זמן, סוג פעולה
דוחות שימוש אינם זמינים ב־My Workspace – רק ב-.Shared Workspace