קורסי מיקרוסופט לארגונים – כרמל הדרכה

Microsoft Partner

קורס Azure – הבנת שיקולי AI

תוכן עניינים

יותר ויותר פתרונות תוכנה כוללים תכונות AI; כך שמהנדסי תוכנה צריכים לדעת כיצד לשלב יכולות AI ביישומים ובשירותים שלהם.

ההתקדמות שנעשתה בלמידת מכונה, יחד עם הזמינות המוגברת של כמויות גדולות של נתונים ומחשוב רב עוצמה שעליו ניתן לעבד אותם ולאמן מודלים חזויים, הובילו לזמינות של שירותי תוכנה ארוזים מראש המתמצתים יכולות AI. מהנדסי תוכנה יכולים לנצל שירותים אלה כדי ליצור יישומים וסוכנים המשתמשים בפונקציונליות הבינה המלאכותית הבסיסית, ולהשתמש בהם כאבני בניין ליצירת פתרונות חכמים.

משמעות הדבר היא שמהנדסי תוכנה יכולים ליישם את הכישורים הקיימים שלהם בתכנות, בדיקות, עבודה עם מערכות בקרת מקור ויישומי אריזה לפריסה, מבלי להפוך למדעני נתונים או למומחי למידת מכונה.

עם זאת, כדי לנצל באופן מלא את ההזדמנויות של בינה מלאכותית, מהנדסי תוכנה דורשים לפחות הבנה מושגית של עקרונות הליבה של בינה מלאכותית ולמידת מכונה.

הדרכת מודלים והסקה

מערכות AI רבות מסתמכות על מודלים חזויים שיש לאמן באמצעות נתונים לדוגמה. תהליך האימון מנתח את הנתונים וקובע קשרים בין התכונות בנתונים (ערכי הנתונים שבדרך כלל יהיו נוכחים בתצפיות חדשות) לבין התווית    (הערך שהמודל מאומן לחזות).

לאחר אימון המודל, באפשרותך לשלוח נתונים חדשים הכוללים ערכי תכונות ידועים  ולבקש מהמודל לחזות את התווית הסבירה ביותר. שימוש במודל לביצוע תחזיות מכונה הסקה.

רבים מהשירותים והמסגרות שמהנדסי תוכנה יכולים להשתמש בהם כדי לבנות פתרונות התומכים בבינה מלאכותית דורשים תהליך פיתוח הכולל אימון של מודל מנתונים קיימים לפני שניתן להשתמש בו כדי להסיק ערכים חדשים ביישום.

ציוני הסתברות וביטחון

מודל למידת מכונה מאומן היטב יכול להיות מדויק, אך אף מודל חיזוי אינו ניתן לערעור. התחזיות של מודלים של למידת מכונה מבוססות על הסתברות, ובעוד שמהנדסי תוכנה אינם דורשים הבנה מתמטית עמוקה של תורת ההסתברות, חשוב להבין שתחזיות משקפות סבירות סטטיסטית, ולא אמת מוחלטת. ברוב המקרים, לתחזיות יש ציון ביטחון משויך  המשקף את ההסתברות שבה מתבצעת החיזוי. מפתחי תוכנה צריכים להשתמש בערכי ניקוד ביטחון כדי להעריך תחזיות ולהחיל ערכי סף מתאימים כדי למטב את אמינות היישומים ולהפחית את הסיכון לתחזיות שעשויות להתבצע על סמך הסתברויות שוליות.

בינה מלאכותית אחראית ואתיקה

חשוב שמהנדסי תוכנה ישקלו את ההשפעה של התוכנה שלהם על המשתמשים, ועל החברה בכלל;  לרבות שיקולים אתיים לגבי השימוש בו. כאשר היישום חדור בינה מלאכותית, שיקולים אלה חשובים במיוחד בשל אופי האופן שבו מערכות AI פועלות והחלטות מושכלות; לעתים קרובות מבוסס על מודלים הסתברותיים, אשר בתורם תלויים בנתונים שבהם הם הוכשרו.

האופי דמוי האדם של פתרונות AI הוא יתרון משמעותי בהפיכת יישומים לידידותיים למשתמש, אך הוא גם יכול להוביל משתמשים לתת אמון רב ביכולתה של האפליקציה לקבל החלטות נכונות. הפוטנציאל לפגיעה ביחידים או בקבוצות באמצעות תחזיות שגויות או שימוש לרעה ביכולות AI הוא דאגה מרכזית, ומהנדסי תוכנה הבונים פתרונות התומכים בבינה מלאכותית צריכים ליישם שיקול נאות כדי להפחית סיכונים ולהבטיח הוגנות, אמינות והגנה נאותה מפני נזק או אפליה.

קורס Azure
תוכן עניינים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
למה לבחור בכרמל הדרכה?
אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את כישורי האקסל שלכם עוד צעד קדימה!
מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי ומעשי עשיר

מגיעים אליכם

אתם קובעים את מיקום הקורס והמועד

תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית לדרישות ולצרכי הארגון

למדו מהמומחים שלנו
Azure Security Microsoft learning
קורס Azure Security

בשנים האחרונות אנו חווים שינויים גדולים בניהול משאבי המחשוב בארגונים גדולים כקטנים. בין השינויים הבולטים – המעבר ממערכות המחשוב לסביבת הענן. מיקרוסופט מובילה צעדים אלו בבניית Data Centers ברחבי העולם ומספקת כלים, אפליקציות וסביבות המותאמות לכל ארגון.

קרא עוד »
קורס Azure
קורס Azure – יצירת סביבת עבודה של Microsoft Sentinel

לאחר עיצוב ארכיטקטורת סביבת העבודה, היכנס לפורטל Azure. בסרגל החיפוש, חפש את סנטינל ולאחר מכן בחר Microsoft Sentinel. סביבות העבודה של Microsoft Sentinel מציגות רשימה של סביבות העבודה הנוכחיות. בחר בלחצן + הוסף כדי להתחיל בתהליך היצירה.

קרא עוד »
קורס Azure
קורס Azure – חיבור מקורות של Microsoft Office 365

קונקטור יומן הפעילויות של Office 365 מספק תובנות לגבי פעילויות המשתמשים. כמו כן נקבל פרטים על פעולות כגון הורדות קבצים, בקשות גישה שנשלחו, שינויים באירועים קבוצתיים, על הגדרות של תיבת הדואר ופרטים על המשתמש שביצע את הפעולות.

קרא עוד »

מתחיל ב-06.06.2024

1 מפגש

16:00 - 09:00
Azure AI Fundamentals
דילוג לתוכן