קורסי מיקרוסופט לארגונים – כרמל הדרכה

Microsoft Partner

קורס Azure – מהי בינה מלאכותית גנרטיבית?

תוכן עניינים

OpenAI הופכת את מודלי הבינה המלאכותית שלה לזמינים למפתחים כדי לבנות יישומי תוכנה רבי עוצמה, כגון ChatGPT. ישנן המון דוגמאות אחרות ליישומי OpenAI באתר OpenAI, החל מעשיות, כגון יצירת טקסט מקוד, ועד משעשעות גרידא, כגון המצאת סיפורים מפחידים.

בואו נזהה היכן מודלי OpenAI משתלבים בנוף הבינה המלאכותית.

  • בינה מלאכותית מחקה התנהגות אנושית על ידי הסתמכות על מכונות כדי ללמוד ולבצע משימות ללא הנחיות מפורשות על מה להפיק.
  • מודלים של למידת מכונה קולטים נתונים כמו תנאי מזג אוויר ומתאימים את הנתונים לאלגוריתם, כדי ליצור תחזיות כמו כמה כסף חנות עשויה להרוויח  ביום נתון.
  • מודלים של למידה עמוקה משתמשים בשכבות של אלגוריתמים בצורה של רשתות עצביות מלאכותיות כדי להחזיר תוצאות למקרי שימוש מורכבים יותר. שירותי הבינה המלאכותית של Azure מבוססים על מודלים של למידה עמוקה. תוכל לעיין במאמר זה כדי ללמוד עוד על ההבדל בין למידת מכונה ללמידה עמוקה.
  • מודלים של בינה מלאכותית גנרטיבית הם תת-קבוצה של מודלים של למידה עמוקה שיכולים לייצר תוכן חדש המבוסס על מה שמתואר בקלט.  מודלי OpenAI הם אוסף של מודלים גנרטיביים של בינה מלאכותית שיכולים לייצר שפה, קוד ותמונות.

בשלב הבא תלמד כיצד Azure OpenAI מעניק למשתמשים את היכולת לשלב את הפתרונות ברמה ארגונית של Azure עם רבים מאותם  מודלים של בינה מלאכותית גנרטיבית של OpenAI.

קורס Azure
תוכן עניינים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
למה לבחור בכרמל הדרכה?
אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את כישורי האקסל שלכם עוד צעד קדימה!
מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי ומעשי עשיר

מגיעים אליכם

אתם קובעים את מיקום הקורס והמועד

תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית לדרישות ולצרכי הארגון

למדו מהמומחים שלנו
Azure Security Microsoft learning
קורס Azure Security

בשנים האחרונות אנו חווים שינויים גדולים בניהול משאבי המחשוב בארגונים גדולים כקטנים. בין השינויים הבולטים – המעבר ממערכות המחשוב לסביבת הענן. מיקרוסופט מובילה צעדים אלו בבניית Data Centers ברחבי העולם ומספקת כלים, אפליקציות וסביבות המותאמות לכל ארגון.

קרא עוד »
קורס Azure
קורס Azure – יצירת סביבת עבודה של Microsoft Sentinel

לאחר עיצוב ארכיטקטורת סביבת העבודה, היכנס לפורטל Azure. בסרגל החיפוש, חפש את סנטינל ולאחר מכן בחר Microsoft Sentinel. סביבות העבודה של Microsoft Sentinel מציגות רשימה של סביבות העבודה הנוכחיות. בחר בלחצן + הוסף כדי להתחיל בתהליך היצירה.

קרא עוד »
קורס Azure
קורס Azure – חיבור מקורות של Microsoft Office 365

קונקטור יומן הפעילויות של Office 365 מספק תובנות לגבי פעילויות המשתמשים. כמו כן נקבל פרטים על פעולות כגון הורדות קבצים, בקשות גישה שנשלחו, שינויים באירועים קבוצתיים, על הגדרות של תיבת הדואר ופרטים על המשתמש שביצע את הפעולות.

קרא עוד »

מתחיל ב-06.06.2024

1 מפגש

16:00 - 09:00
Azure AI Fundamentals
דילוג לתוכן