קורסי מיקרוסופט לארגונים – כרמל הדרכה

Microsoft Partner

קורס OneNote – הוספת פריטי מידע ב-OneNote

תוכן עניינים

תפריט הוספה

תפריט הוספה כולל את כל פריטי המידע שניתן להוסיף בתוך העמוד:

יש למקם את סמן הכניסה. בנקודה רצויה בעמוד ולאחר מכן ניתן לבחור באובייקט הרצוי מתוך התפריט.

הוספת חלק מהאובייקטים, כמו שמע וטבלה, תפתח תפריט צף מתאים ברצועת הכלים, המרכז את מגוון הפקודות שמטפלות בעריכה של האובייקט מהסוג המסוים שנבחר: תפריט שמע, תפריט טבלה ועוד.

תפריט ציור

תפריט ציור מאפשר לעבור ממצב הזנת טקסט למצב הזנת שרבוט חופשי (איור בדיו) על גבי העמוד. כמו כן, ניתן לעבור למצב סימון אובייקטים או מחיקה של שרבוט קיים:

ליצירת איור דיו חדש:

  1. יש לבחור בכלי הדיו הרצוי: עט או עט סימון (מרקר):

2. יש לבחור בצבע הדיו הרצוי:

3. יש לבחור בעובי החוד הרצוי:

4. ניתן לשרבט באופן חופשי על גבי שטח העמוד באמצעות החזקת המקש השמאלי בעכבר.

עבודה עם תגיות

תגיות הן אמצעי לסיווג של פריטי המידע. כל פריט מידע יכול לקבל תגית, המשייכת אליו מונח, נושא או סיווג מסוים. בהתאם לסוג התגית, יקבל פריט המידע סימון גרפי של התגית ששויכה אליו. סיווג המידע מסייע באיתור ואחזור מידע, כאשר נדרש לחפש בין כמות גדולה של פריטי מידע.

להוספת תגית לפריט מידע רצוי, מכל סוג, יש לבחור אותו, או להציב את סמן הכניסה בסמוך לטקסט, ולבחור בתגית הרצויה מתוך תגיות, שבתפריט בית:

התגית שנבחרה תשויך לפריט המידע שנבחר. ניתן להוסיף מספר תגיות לכל פריט מידע. התגיות יופיעו בשיוך לפריט המידע הנבחר באופן גרפי: תגיות מסוימות יוצבו כסימן בסמוך לפריט המידע, תגיות אחרות יהיו אינטראקטיביות כתיבת סימון, תגיות אחרות יחילו צבע רקע על האובייקט ועוד:

קורס Office 365
תוכן עניינים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
למה לבחור בכרמל הדרכה?
אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את כישורי האקסל שלכם עוד צעד קדימה!
מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי ומעשי עשיר

מגיעים אליכם

אתם קובעים את מיקום הקורס והמועד

תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית לדרישות ולצרכי הארגון

למדו מהמומחים שלנו
איך לעבור תהליך מיגרציה ל-365 בצורה נכונה
איך לעבור תהליך מיגרציה ל-365 בצורה נכונה

תהליך מיגרציה (מעבר לענן) מעולם ה- On-Prem לעולם ה- 365 הוא תמיד משמעותי לארגון ודורש המון חשיבה, תהליכי ניסוי והכנות.
כאשר אנו בכרמל הדרכה מבצעים פרויקטים כאלה עבור הלקוחות שלנו, אנחנו תמיד מנסים לכסות את כל העולמות וה"מוקשים" שבדרך. זאת, באמצעות כלים שיש למיקרוסופט להציע להתמודד תוך כדי התהליך ולאחר השלמתו.

קרא עוד »
קורסי מיקרוסופט
Office 365 – איזו חבילה כדאי לארגונים לרכוש?

Microsoft Office 365 היא חבילת פרודוקטיביות של שירותי ענן המקבצת בתוכה מבחר שירותים המתאימים לעסקים בכל הגדלים. השירותים נמכרים בחבילות מגוונות בהתאם לצרכים הארגוניים. אילו שיקולים כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת החבילה המתאימה?

קרא עוד »
Computer
מה זה אופיס 365

עדיין קיים בלבול בשוק בין חבילת היישומים של ,Microsoft Office כגון Office 2016 ואופיס 365 . Office365 הוא פלטפורמת .(Softwars as a Service) SaaS פירושה שארגונים יכולים לחסוך בהשקעה בתשתיות, בחומרה של שרתים, בשדרוגים של רישיונות תוכנה, בעלות ובתקלות הנוצרות בשדרוגים, ושהמשתמשים יכולים לעבוד ביעילות בכל מקום ובכל עת.

קרא עוד »
קורס Office 365
קורס Office 365 – פאנל Microsoft 365

Microsoft Office 365 היא חבילת פרודוקטיביות של שירותי ענן המקבצת בתוכה מבחר שירותים המתאימים לעסקים בכל הגדלים. השירותים נמכרים בחבילות מגוונות בהתאם לצרכים הארגוניים. אילו שיקולים כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת החבילה המתאימה?

קרא עוד »

מתחיל ב-06.06.2024

1 מפגש

16:00 - 09:00
Azure AI Fundamentals
דילוג לתוכן