קורסי מיקרוסופט לארגונים – כרמל הדרכה

Microsoft Partner

קורס Office 365 – היכרות עם Microsoft 365

תוכן עניינים

Microsoft 365 או Office 365 היא חבילה עננית מבוססת מינוי של תוכנות ושירותים. הכלים הקיימים בחבילה נותנים מענה מקיף והרמטי לכל צרכי העבודה והחיים המשרדיים של ארגון והמשתמשים בו, במעגלי עבודה ורמות שונים.

בזכות היותה של החבילה עננית, מתאפשרות שלוש תכונות חשובות ביותר של החבילה:

  • זמינות ונגישות ליישומים, לשירותים ולקבצים בכל זמן ומכל מקום – באינטרנט דרך הדפדפן ובהתקנה מקומית של האפליקציות במחשב, בטאבלט ובסמארטפון, באופן מקוון ובלתי-מקוון.
  • עבודה בקולבורציה – בין משתמשים ובאופן סימולטני, תוך צפייה בעבודה של משתמש על הקובץ בזמן אמת וניהול גרסאות בדיעבד.
  • אינטגרציה חוצת יישומים – סנכרון וקישוריות בין תוכנות ושירותים בזמן אמת, המאפשרים לייצר תזרימי עבודה ביעילות, ואף בניית תזרימי עבודה אוטומטיים לניהול משימות בין תוכנות.

בין היתרונות החשובים ביותר של היישומים והשירותים היא פשטות השימוש והגישה. התוכנות מאפשרות להגיע לרמות עבודה מתקדמות ומקצועניות בגישה פשוטה וקלה, גם ללא היכרות וניסיון רב עם התוכנות, זאת בזכות מתודולוגיית נגישות לכלים בשלבי עבודה שונים, ובזכות ממשק משתמש פשוט החוזר על עקרונות המבנה שלו בכל היישומים.

כמו כן, תכונת בינה מלאכותית, שלומדת כל זמן העבודה עם החבילה, את צרכי והרגלי המשתמש והארגון, מאפשרת הצעת כלים ואופני שימוש יעילים למשתמש, דוחות הרגלי ואופני עבודה למשתמש ולארגון, ותכונות נדרשות לפיתוח עבור מיקרוסופט, שחוזרים בחזרה לארגון ולמשתמש בביצוע עדכונים תדירים המתבצעים אוטומטית, לכל בעל מינוי וללא צורך בשדרוג החבילה.

מטרת מדריך זה היא לייצר גישה מהירה ויעילה ליישומים והשירותים בחבילת 365:

  • המדריך מכיר למשתמש את תכונות ויכולות הבסיס של החבילה העננית, ומציע שיטה לתפיסה מהירה של עקרונות הגישה ליישומים נבחרים ושלבי העבודה להפקת קובץ.
  • המדריך מציג בפשטות את מסלול ההעמקה האפשרי אל רמות עבודה מתקדמות יותר, אל עבר כלים ספציפיים יותר.
  • המדריך מאפשר למשתמש לבחור ללמוד ישירות אודות כל אחד מהיישומים שקיימים בו, ללא תלות בלמידת פרקים קודמים. כמו כן, עם הבנת עקרונות העבודה של היישומים הנבחרים, יוכל המשתמש להקיש גם לגבי גישת העבודה אל שאר יישומי 365, שלא מוצגים במדריך זה.

להורדת המדריך לחצו כאן

קורס Office 365
תוכן עניינים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
למה לבחור בכרמל הדרכה?
אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את כישורי האקסל שלכם עוד צעד קדימה!
מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי ומעשי עשיר

מגיעים אליכם

אתם קובעים את מיקום הקורס והמועד

תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית לדרישות ולצרכי הארגון

למדו מהמומחים שלנו
איך לעבור תהליך מיגרציה ל-365 בצורה נכונה
איך לעבור תהליך מיגרציה ל-365 בצורה נכונה

תהליך מיגרציה (מעבר לענן) מעולם ה- On-Prem לעולם ה- 365 הוא תמיד משמעותי לארגון ודורש המון חשיבה, תהליכי ניסוי והכנות.
כאשר אנו בכרמל הדרכה מבצעים פרויקטים כאלה עבור הלקוחות שלנו, אנחנו תמיד מנסים לכסות את כל העולמות וה"מוקשים" שבדרך. זאת, באמצעות כלים שיש למיקרוסופט להציע להתמודד תוך כדי התהליך ולאחר השלמתו.

קרא עוד »
קורסי מיקרוסופט
Office 365 – איזו חבילה כדאי לארגונים לרכוש?

Microsoft Office 365 היא חבילת פרודוקטיביות של שירותי ענן המקבצת בתוכה מבחר שירותים המתאימים לעסקים בכל הגדלים. השירותים נמכרים בחבילות מגוונות בהתאם לצרכים הארגוניים. אילו שיקולים כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת החבילה המתאימה?

קרא עוד »
Computer
מה זה אופיס 365

עדיין קיים בלבול בשוק בין חבילת היישומים של ,Microsoft Office כגון Office 2016 ואופיס 365 . Office365 הוא פלטפורמת .(Softwars as a Service) SaaS פירושה שארגונים יכולים לחסוך בהשקעה בתשתיות, בחומרה של שרתים, בשדרוגים של רישיונות תוכנה, בעלות ובתקלות הנוצרות בשדרוגים, ושהמשתמשים יכולים לעבוד ביעילות בכל מקום ובכל עת.

קרא עוד »
קורס Office 365
קורס Office 365 – פאנל Microsoft 365

Microsoft Office 365 היא חבילת פרודוקטיביות של שירותי ענן המקבצת בתוכה מבחר שירותים המתאימים לעסקים בכל הגדלים. השירותים נמכרים בחבילות מגוונות בהתאם לצרכים הארגוניים. אילו שיקולים כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת החבילה המתאימה?

קרא עוד »

מתחיל ב-06.06.2024

1 מפגש

16:00 - 09:00
Azure AI Fundamentals
דילוג לתוכן