קורסי מיקרוסופט לארגונים – כרמל הדרכה

Microsoft Partner

מה זה Power Automate?

תוכן עניינים

מה זה Power Automate ואיך הוא יכול לעזור לארגון שלך? Power Automate הוא כלי לבנייה ופיתוח של תהליכים אוטומטיים, המבצעים רצף פקודות קבוע בין יישומים ושירותים ממוחשבים ובתוכם, ללא צורך בקוד או שפת תכנות. רצף זה נקרא תזרים או Flow.

Power Automate הוא חלק מפלטפורמה של מספר כלים לפיתוח מוצרים טכנולוגיים לארגון, ללא צורך בידיעת קוד ובתכנות, המתאימים לשימוש ע"י כל עובד בארגון. פלטפורמה זו נקראת: Power Platform. חלק מכלי הפלטפורמה, וביניהם גם Power Automate, נמצאים גם ב-Office 365, בהתאם לרישוי המתאים.

Power Automate מציע מגוון עצום של חיבורים לשירותים מקוונים, יישומים ובסיסי נתונים. כל שירות מציע פעולות שונות המובנות ביישום, בהן ניתן להשתמש בתזרימים השונים.

Power Automate מכיל ממשק עבודה פשוט ואינטואיטיבי, ומאפשר לכל אדם בארגון, גם ללא ידע בתכנות או בקוד וללא צורך ברמה טכנולוגית גבוהה, למחשב את התהליכים העסקיים שלו ולייעל את עבודתו. התזרימים יכולים להיות אישיים וניתן לשתפם עם אנשים נוספים בארגון. מחשוב התהליכים העסקיים בארגון, יקדם בו את העבודה, יתרום לייעול וניצול משאבים, שיפור חווית העובד והלקוח ומזעור טעויות אנוש. ומעבר לכך, תשדרג את העבודה בארגון.

דוגמאות לתהליכים עסקיים נפוצים שניתן להפוך לאוטומטיים:

  • העתקת קבצים.

תזרים שיופעל אוטומטית בכל פעם שמתווסף קובץ חדש ל-DropBox ויעתיק אותו אוטומטית ל-SharePoint, שם כל חברי הצוות יוכלו לראות אותו.

  • קבלת הודעות/ התראות על לידים של מכירות.

תזרים שיופעל אוטומטית בכל פעם שנכנסת פניה חדשה למערכת מכירות וישלח מיידית לאדם הרלוונטי, מייל ו/או הודעה לנייד.

  • פיקוח וניהול של הציוצים בטוויטר.

תזרים שיופעל אוטומטית בכל פעם שמישהו שולח ציוץ עם האשטאג מסוים. התזרים יכול להוסיף פרטים על כל ציוץ שכזה, למסד נתונים של SQL, לרשימה ב-SharePoint וגם לקובץ Excel השמור ב-OneDrive.

  • זימון אוטומטי לנרשמים לאירוע.

התזרים יופעל אוטומטית בכל פעם שתתקבל תגובה לטופס הרשמה לאירוע. התזרים יעדכן אוטומטית את מספר המשתתפים באירוע וישלח זימון לנרשמים.

קורס Power Automate
תוכן עניינים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
למה לבחור בכרמל הדרכה?
אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את כישורי האקסל שלכם עוד צעד קדימה!
מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי ומעשי עשיר

מגיעים אליכם

אתם קובעים את מיקום הקורס והמועד

תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית לדרישות ולצרכי הארגון

למדו מהמומחים שלנו

מתחיל ב-06.06.2024

1 מפגש

16:00 - 09:00
Azure AI Fundamentals
דילוג לתוכן