MICROSOFT LOGO
MICROSOFT LOGO
קורס אקסל VBA

קורס אקסל מקצוענים וכלכלנים

CTR-003

בעוד כולנו מכירים את יישום אקסל, בפועל רובנו עושים בו שימוש מוגבל ורואים בו כלי להכנת טבלאות. אך מנגד, יש גם את אלו הנדרשים לפעולות חישוב מתקדמות.
carmel-website
carmel website
carmel-website
carmel-website

הסבר קצר על קורס אקסל מקצוענים וכלכלנים

מיועד עבור משתמשי אקסל מנוסים, אשר עובדים על בסיס נתונים, ורוצים ניתוח נתונים מתקדם, מיונים וסינונים מתקדמים ועל פי נוסחה. מעבר לנוסחאות – ההצלחה בנושא זה מגיעה ע"י שינוי צורת החשיבה והבנת המושג: "בסיסי נתונים". שינוי החשיבה מאפשר עבודה באקסל בצורה נכונה ומסודרת כדי להגיע למידע הנדרש תוך מינימום זמן, ע"י שימוש מושכל בכל הפקודות היעילות ברצועות הכלים אשר בסרגל הכרטיסיות
כרמל הדרכה מאפשרת לכלכלנים ולמשתמשי אקסל מנוסים מאוד – שלוש חבילות מותאמות
לאלו שרוצים למקסם את הידע בפונקציות המתקדמות ובכלים המתקדמים ביותר – דרך שימוש בתוספות אקסל או תוספות com. בשימוש בנוסחאות המערך הדינאמי – ליצירת מענה ע"י נוסחה של כל הנתונים בפעימה אחת, או בנוסחאות שליפה מתקדמות. נוסחאות מתמטיות, סטטיסטיות, כלכליות, נוסחאות טקסט, תאריכים, ועוד.

דרישות קדם

  • משתמשי אקסל באופן מקצועי

מיועד עבור

  • משתמשי אקסל מנוסים מאוד אשר עובדים ובונים פונקציות מתקדמות ורוצים למקסם את הידע – בכלים המתקדמים ביותר – בשימוש בכלי ה solver ונוסחאות המערך, בנוסחאות שליפה מתקדמות, ובטבלאות ציר. להכיר את פקודות המאקרו וכן להתקדם להכיר ולבנות נוסחאות מתמטיות, סטטיסטיות, כלכליות, נוסחאות טקסט, תאריכים ועוד.

בסיום קורס אקסל מקצוענים וכלכלנים המשתמשים ידעו

  • להפעיל נוסחאות מערך – ליצירת מענה ע"י נוסחה של הכל הנתונים בפעימה אחת.
  • להשתמש בכלי ה–solver לפתרון בעיות מילוליות, ובעלי משתנים שונים.
  • ליצור מנהל תרחישים לקבלת דו"ח מסכם לתרחישים שונים בארגון.
  • לבנות טבלת נתונים בכלי ניתוח "מה אם" ליצירת שיווי משקל בנתונים.
  • בסיום הקורס צורת החשיבה והבנת המושג: "בסיסי נתונים" יאפשרו עבודה בצורה מסודרת באקסל כדי להגיע למידע הנדרש תוך מינימום זמן ושימוש נכון בכל הפקודות היעילות ברצועות הכלים אשר בסרגל הכרטיסיות.

בעוד כולנו מכירים את יישום אקסל, בפועל רובנו עושים בו שימוש מוגבל ורואים בו כלי להכנת טבלאות. אך מנגד, יש גם את אלו הנדרשים לפעולות חישוב מתקדמות.

רמות של קורס אקסל

קיימות רמות שונות של קורס אקסל, המתאימות לרמות שונות של משתמשים:

קורס אקסל למתחילים – קורס זה מתאים למי שאין לו ידע קודם באקסל. הקורס מעניק את היסודות לשימוש בגיליון האלקטרוני למגוון יישומים משרדיים.

קורס אקסל מתקדמים – מתאים עבור מי שיש לו ידע בסיסי, אך רוצה לרכוש כלים חדשים ולשפר את היכולות האישיות. הקורס מתאים למי שעושה שימוש קבוע באקסל. בעזרתו תוכלו ללמוד דברים חדשים, ולשפר את היעילות בעבודה. בנוסף, מתאים גם עבור מי שמשתמש באקסל ככלי עבודה יומיומי, בין עם לצרכי העבודה ובין עם בניהול תקציבים ברמה האישית באופן שוטף – תקציבים כגון משכנתא, ניהול משק בית וכיו"ב.

קורס אקסל מקצוענים – קורס זה בנוי עבור משתמשי אקסל מנוסים מאוד אשר עובדים ובונים פונקציות מתקדמות ורוצים למקסם את הידע – בכלים המתקדמים ביותר – בשימוש בכלי ה solver ונוסחאות המערך, בנוסחאות שליפה מתקדמות, ובטבלאות ציר. להכיר את פקודות המאקרו וכן להתקדם להכיר ולבנות נוסחאות מתמטיות, סטטיסטיות, כלכליות, נוסחאות טקסט, תאריכים ועוד.

קורס אקסל לכלכלנים – קורס זה נועד לתת מענה לצרכים המיוחדים של כלכלנים ואנליסטים. זהו קורס ברמה הגבוהה ביותר הנוגע גם לשימוש בתוספות כגון Analysis ToolPak, Solver Add-in, סינונים על פי נוסחה ועוד.

קורס אקסל VBA – קורס זה מיועד למשתמשי אקסל העוסקים בפיתוח. בעזרתו תוכלו ללמוד להשתמש בכלי ה-VBA על מנת ליצור פקודות חדשות ולבנות תהליכי אוטומציה עבור הארגון.

קורס סופר אקסל 365 – קורס זה מיועד עבור משתמשי אקסל אשר רוצים לקחת את היכולות שלהם לרמה הבאה, וללמוד את מלוא הפוטנציאל של אקסל. קורס סופר אקסל יהפוך אתכם למומחים לעיבוד וניתוח מידע בעזרת אקסל. הקורס מכסה מגוון רחב של נושאים בצורה מעמיקה ורחבה, נושאים שהם מעבר לשימושים של המשתמש הממוצע. ולכן קורס זה אינו מתאים לכל אחד, הוא פונה למשתמשים מתקדמים.

אינכם בטוחים איזה קורס מתאים עבור הצרכים שלכם? אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל ייעוץ חינם.

קורס אקסל פרונטלי או אונליין – איך מתאים לך ללמוד?

  • אתם קובעים את מיקום הקורס והמועד ואנחנו נדאג להגיע אליכם (קורס פרונטלי)
  • קורס אונליין בממשק Teams – במועד המתאים לכם

קורס אקסל מומלץ

אקסל הוא כלי חזק מאוד. יש לו יכולות רבות ובהתאם לכך הוא יכול להתאים למגוון מטרות – מיישומים פשוטים של ניהול המשרד והפקת דוחות, ועד רמות מתקדמות של אקסל לכלכלנים ואנליסטים.

כאשר מחפשים קורס אקסל, חשוב להתאים את הקורס לצרכים הארגוניים ובעלי התפקידים שבו. ישנן פונקציות בסיסיות שכל עובד בארגון צריך להכיר, אך ישנן פונקציות מתקדמות שאינן רלוונטיות עבור המשתמש הממוצע שאינו לדוגמא אנליסט, כלכלן, סטטיסטיקאי, או רו"ח.

קורס אקסל אפקטיבי הוא קורס הבוחן את הצרכים של המשתמשים, ומעניק להם כלים מעשיים העונים על הצרכים הארגוניים והעבודה היומיומית.

קורס בצפון, במרכז, דרום וירושלים

חברת כרמל הדרכה מציעה פתרונות הדרכת בהתאמה אישית. אנו מבצעים מבחני מיפוי רמה, כמו גם בחינת הצרכים הארגוניים, על מנת להתאים עבורכם את הקורס הנכון. אנו שמים דגש על התאמה אישית לצרכים הארגונים, כולל גם אפשרויות הדרכה פרונטלית/אונליין, סדנאות ממוקדות או קורסים מקיפים. אנו מספקים לכם חוברות הדרכה וליווי מלא.

מדריך אקסל

למדריכי אקסל נוספים – לחצו כאן

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קורסים נוספים

למה לבחור בכרמל הדרכה?

אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את הכישורים שלכם עוד צעד קדימה!
carmel website

מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי
ומעשי עשיר

carmel website

מגיעים אליכם

אתם קובעים את
מיקום הקורס והמועד

carmel website

תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות
רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

carmel website

תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית
לדרישות ולצרכי הארגון

פוסטים נוספים

מתחיל ב-28.10.2024

5 מפגשים

16:00 - 09:00
office 365
דילוג לתוכן