קורסי מיקרוסופט לארגונים – כרמל הדרכה

Microsoft Partner

קורס אקסל – מה זה אקסל?

תוכן עניינים

אקסל הוא יישום אחד מכלל היישומים בחבילה הנקראת -  Microsoft Office. היישום/תוכנה זו, היא הנפוצה ביותר לניהול בסיסי מידע לצורך חישובים מתמטיים, והצגה גרפית של הנתונים. ייעודה העיקרי הוא הצגה וחישוב של ערכים מתמטיים ונוסחאות לצרכים שונים החל מחישובי שכר, דרך נוסחאות מרובות-ערכים ועד לחישובים מדעיים.

תוכנת אקסל הסבר – גרסאות

תוכנה זו פותחה ומופצת על ידי מיקרוסופט וכוללת כלי חישוב, כלים גרפיים, טבלאות ציר, ושפת תכנות מאקרו בשם Visual Basic for Applications. היא מופצת, כאמור, כחלק מחבילת Microsoft Office  – ליישומים משרדיים בסביבת חלונות ומק.

התוכנה נכנסה לשימוש ב-1993, והחליפה את תכנת לוטוס 1-2-3 כתקן עבור תעשיית גיליונות אלקטרוניים.

ב 2003 שונתה חבילה האופיס, ולמעשה השימוש ביישום ירד בהדרגה על לחידוש הגרסה בשנת 2007.

בגרסת Office 2007, החליפה Microsoft את הממשק מבוסס התפריטים, תתי-התפריטים וסרגלי הכלים, בממשק חדש, שהתבסס על מטאפורה חדשה, הקרויה רצועת הכלים (The Ribbon).

רצועת הכלים פתרה את הבעיה של נגישות פקודות ותכונות, על-ידי כמה עקרונות פשוטים:

  • ברצועת הכלים נמצאות רק אותן פקודות שמחקרי שימושיות הראו כי הן נמצאות בשימוש נפוץ.
  • הפקודות הנפוצות ברצועת הכלים מסודרות בהיררכיה הגיונית של כרטיסיות, קבוצות ופקודות, המקלות על מציאתן.
  • במקרים בהם נזדקק להשתמש בפקודות שאינן נמצאות בשימוש נפוץ, נלחץ על לחצן מרחיב הקבוצה.
  • במקרים בהם נזדקק להשתמש בפקודות מיוחדות, כמו ביצירת: טבלאות, תרשימים, תמונות, צורות pivot, וכו', אין עוד צורך לאתר אותן על-ידי חיפוש מתיש בעשרות תפריטים ותתי-תפריטים; הפקודות הנדירות יופיעו על-פי הדרישה – כלומר כשנלחץ עם הסמן על ה- טבלה, תרשים, תמונה, צורה וכיו"ב.

רק החל מ 2010 – המעבר הושלם ונכנסו כלים חזקים לשימוש שוטף ויעיל בתוכנה. אז גם נכנסו הכלים והדרכים לסנכרן בין הגרסאות השונות (תאימות).

לאחר גרסת 2010, מייקרוסופט עדכנה עוד פעמיים את גרסאות האופיס"
גרסת Office 2013.
גרסת אופיס 2016 – ומעבר ל 365

מדריך אקסל

לבלוג המקצועי המלא של אקסל – לחצו כאן.

חוברת לימוד אקסל

כל משתתף בקורס מקבל חוברת מלווה דיגיטלית.

רמות של קורס אקסל

קיימות רמות שונות של קורס אקסל, המתאימות לרמות שונות של משתמשים:

קורס אקסל למתחילים

קורס זה מתאים למי שאין לו ידע קודם באקסל. הקורס מעניק את היסודות לשימוש בגיליון האלקטרוני למגוון יישומים משרדיים.

קורס אקסל מתקדמים

מתאים עבור מי שיש לו ידע בסיסי, אך רוצה לרכוש כלים חדשים ולשפר את היכולות האישיות. הקורס מתאים למי שעושה שימוש קבוע באקסל. בעזרתו תוכלו ללמוד דברים חדשים, ולשפר את היעילות בעבודה. בנוסף, מתאים גם עבור מי שמשתמש באקסל ככלי עבודה יומיומי, בין עם לצרכי העבודה ובין עם בניהול תקציבים ברמה האישית באופן שוטף – תקציבים כגון משכנתא, ניהול משק בית וכיו"ב.

קורס אקסל מקצוענים

קורס זה בנוי עבור משתמשי אקסל מנוסים מאוד אשר עובדים ובונים פונקציות מתקדמות ורוצים למקסם את הידע – בכלים המתקדמים ביותר – בשימוש בכלי ה solver ונוסחאות המערך, בנוסחאות שליפה מתקדמות, ובטבלאות ציר. להכיר את פקודות המאקרו וכן להתקדם להכיר ולבנות נוסחאות מתמטיות, סטטיסטיות, כלכליות, נוסחאות טקסט, תאריכים ועוד.

קורס אקסל לכלכלנים

קורס זה נועד לתת מענה לצרכים המיוחדים של כלכלנים ואנליסטים. זהו קורס ברמה הגבוהה ביותר הנוגע גם לשימוש בתוספות כגון Analysis ToolPak, Solver Add-in, סינונים על פי נוסחה ועוד.

קורס אקסל VBA

קורס זה מיועד למשתמשי אקסל העוסקים בפיתוח. בעזרתו תוכלו ללמוד להשתמש בכלי ה-VBA על מנת ליצור פקודות חדשות ולבנות תהליכי אוטומציה עבור הארגון.

קורס סופר אקסל 365

קורס זה מיועד עבור משתמשי אקסל אשר רוצים לקחת את היכולות שלהם לרמה הבאה, וללמוד את מלוא הפוטנציאל של אקסל. קורס סופר אקסל יהפוך אתכם למומחים לעיבוד וניתוח מידע בעזרת אקסל. הקורס מכסה מגוון רחב של נושאים בצורה מעמיקה ורחבה, נושאים שהם מעבר לשימושים של המשתמש הממוצע. ולכן קורס זה אינו מתאים לכל אחד, הוא פונה למשתמשים מתקדמים.

אינכם בטוחים איזה קורס מתאים עבור הצרכים שלכם? אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל ייעוץ חינם.

 

קורס אקסל
תוכן עניינים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
למה לבחור בכרמל הדרכה?
אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את כישורי האקסל שלכם עוד צעד קדימה!
מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי ומעשי עשיר

מגיעים אליכם

אתם קובעים את מיקום הקורס והמועד

תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית לדרישות ולצרכי הארגון

למדו מהמומחים שלנו
Working with Excel?
כמה דברים שחשוב לדעת על Excel

לכל חברה, בכל תחום – באופן גורף – ישנם נתונים, מדויק יותר לומר – בסיסי נתונים.
בסיסי נתונים בהם מתנהל המידע של החברה.
בסיסי הנתונים יכולים להיות רשימת לקוחות, רשימת ספקים, דוחות שעות, חישובי מדדים, השוואות תמחירים, הצלבות של בדיקות; מוצרים; רכיבים; דגימות ועוד ועוד.
גם אם בסיסי הנתונים שלכם מאוגדים בתוכנות כמו CRM, ERP, או תוכנות המתואמות אישית לניהול הפעילות, התפעול השוטף, הסקת מסקנות, ניתוח הפעילות מתבצעים כיום, ברוב הדומיננטי של החברות עם יישום ה-Excel של Microsoft.

קרא עוד »
קורס אקסל
קורס אקסל – פונקציות לוגיות

פונקציות לוגיות הן פונקציות שנועדו לשמש אותנו בעולם האמתי – כלומר, במציאות לא כולם מתנהגים אותו הדבר, לא כולם מצטיינים או חלילה נכשלים – אלא ישנם תופעות שונות המצריכות נוסחאות שונות.

קרא עוד »

מתחיל ב-06.06.2024

1 מפגש

16:00 - 09:00
Azure AI Fundamentals
דילוג לתוכן