קורסי מיקרוסופט לארגונים – כרמל הדרכה

Microsoft Partner

כמה דברים שחשוב לדעת על Excel

תוכן עניינים

לכל חברה, בכל תחום – באופן גורף – ישנם נתונים, מדויק יותר לומר - בסיסי נתונים. בסיסי נתונים בהם מתנהל המידע של החברה. בסיסי הנתונים יכולים להיות רשימת לקוחות, רשימת ספקים, דוחות שעות, חישובי מדדים, השוואות תמחירים, הצלבות של בדיקות; מוצרים; רכיבים; דגימות ועוד ועוד. גם אם בסיסי הנתונים שלכם מאוגדים בתוכנות כמו CRM, ERP, או תוכנות המתואמות אישית לניהול הפעילות, התפעול השוטף, הסקת מסקנות, ניתוח הפעילות מתבצעים כיום, ברוב הדומיננטי של החברות עם יישום ה-Excel של Microsoft.

יישום Microsoft Excel

יישום זה הוא ספינת הדגל של Microsoft אשר משקיעה בו משאבים ומייצרת עבורו פיתוחים רבים בונה וממציאה פונקציות חדשות, כלים חדשים, ואפשרויות נוספות – כמעט מידי חודש.
כל אחד יכול להזין נתונים לתוך קובץ אקסל, אולם בכדי לנצל את כל יתרונות היישום וכדי לקבל מענה אמיתי, יש צורך להכיר את היישום ברמה הגבוהה ביותר כך שתוכלו להיערך נכון להתנהלות מול הנתונים שלכם, ניצול כל אפשרויות היישום מביאות לחיסכון אמיתי בזמן, ובכך גם לחיסכון בכסף!
אנחנו בכרמל הדרכה את כל אלה מכירים, ויודעים לעשות.

דוגמאות לחסכון בזמן

מעבדה גדולה פנתה אלינו לאחר שהטכנאיות הזינו נתונים באופן רפטטיבי בעשרות דגימות, למאות דוחות באופן שוטף, כל יום/ שבוע/ חודש! מה שכמובן גבה מהם מאות שעות מיותרות של העתקת נתונים, יצירת דוחות והתאמת גרפים (וכמובן גם כל תיקוני השגיאות שנוצרו). לאחר פנייתם אל חברת כרמל הדרכה, בנינו להם דוחות חדשים, אוטומטיים, נטולי שגיאות ידניות ומשך הזמן הצטמצם מחצי שעת עבודה – לחצי דקה!
דוגמה נוספת – חברת אנרגיה גדולה פנתה אלינו לאחר ההבנה כי בכל שנה "מתבזבזים" שלושה חודשים שלמים עבור שני עובדים אשר בונים ומתזמנים את כל ההכשרות של אלפי הטכנאים שלהם. אנו בנינו להם בסיס נתונים המקושר ישירות לנתונים מתוכנת ה- ERP וזמן העבודה נחתך ליום וחצי בלבד!

איך אנחנו יודעים לעשות זאת ולהתאים את הפתרון המלא לארגון?

איך אנו יודעים לעשות זאת ולהתאים את הפתרון המלא לארגון?
☑ אנו צופים בצורת העבודה של המשתמש, בבסיסי הנתונים שלו ובגליונות העבודה ב- Excel.
☑ מקבלים הסבר פרטני מהלקוח על סוגי הבעיות והנתונים הנדרשים.
☑ מעודדים הצפת בעיות מצד הלקוח ומציעים לו מגוון פתרונות וכיווני מחשבה חדשים.
☑ בונים תכנית עבודה שנעשית עקב בצד אגודל עם הלקוח.
☑ הלקוח מתחיל לעבוד ונהנה מחיסכון משמעותי בזמן ובכסף.

Working with Excel?
תוכן עניינים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
למה לבחור בכרמל הדרכה?
אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את כישורי האקסל שלכם עוד צעד קדימה!
מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי ומעשי עשיר

מגיעים אליכם

אתם קובעים את מיקום הקורס והמועד

תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית לדרישות ולצרכי הארגון

למדו מהמומחים שלנו
קורס אקסל
קורס אקסל – מה זה אקסל?

אקסל הוא יישום אחד מכלל היישומים בחבילה הנקראת –  Microsoft Office.
היישום/תוכנה זו, היא הנפוצה ביותר לניהול בסיסי מידע לצורך חישובים מתמטיים, והצגה גרפית של הנתונים.
ייעודה העיקרי הוא הצגה וחישוב של ערכים מתמטיים ונוסחאות לצרכים שונים החל מחישובי שכר, דרך נוסחאות מרובות-ערכים ועד לחישובים מדעיים.

קרא עוד »
קורס אקסל
קורס אקסל – פונקציות לוגיות

פונקציות לוגיות הן פונקציות שנועדו לשמש אותנו בעולם האמתי – כלומר, במציאות לא כולם מתנהגים אותו הדבר, לא כולם מצטיינים או חלילה נכשלים – אלא ישנם תופעות שונות המצריכות נוסחאות שונות.

קרא עוד »

מתחיל ב-06.06.2024

1 מפגש

16:00 - 09:00
Azure AI Fundamentals
דילוג לתוכן