MICROSOFT LOGO
MICROSOFT LOGO
קורס אקסל

קורס אקסל – מבוא והגדרות

carmel website
carmel-website
carmel-website
Excel היא תוכנה ליצירה ועיבוד של גיליונות אלקטרונים. גיליון אלקטרוני הוא שיטת פריסה של נתונים במבנה טבלאי, המורכב משורות ועמודות, כך שההצלבה בין שורה ועמודה יוצרת תא. את כלל הנתונים הרצויים ניתן להזין בתוך התאים ולסדר אותם כבמעין טבלה. בצורה זו ניתן לעבד את הנתונים ולערוך מניפולציות על בגיליונות, על מנת להפיק מהם תוצאות חישובים, דוחות ותחזיות.

איך התוכנת אקסל עובדת?

התוכנה היא אינטואיטיבית ופשוטה להבנה ותפעול, ומציעה מגוון עצום של כלים, מעיבוד נתונים פשוט ועד ניתוחי עומק מקצועיים ומתקדמים. כמו כן, היא כוללת כלים אוטומטים לתצוגה גרפית של הנתונים, כמו תרשימים צבעוניים.

על אף המבנה הטבלאי של איזור העבודה, יש לשים לב כי מדובר בשיטה נפוצה לפריסת נתונים בגיליון אלקטרוני, מבין מגוון שיטות לריכוז נתונים, כך שבאקסל מבנה זה מגויס לטובת עיבוד הנתונים המוזנים ולא בהכרח לסידור ויזואלי של הנתונים בלבד.

לצורך סידור ויזואלי של נתונים רבים מכירים יצירת טבלאות באפליקציות כמו Word לעיבוד תמלילים  או  Power Point ליצירת מצגת שקופיות . ביישומים אלה קיימים כלים מתקדמים לצורך יצירה והצגה של טבלאות "קפואות", שמטרתן להוות מצג וויזואלי של נתונים ולסדרם. כלי הטבלאות האלו מפותחים עד כדי חישובים וסיכומים.

עיבוד של נתונים

אולם, יכולות החישוב של אקסל אינן הופכות את המבנה הטבלאי שלו למתקדם יותר, אלא ששימושו הוא אחר – עיבוד ומניפולציה על הנתונים. למעשה, תצוגת הנתונים כלל אינה העיקר באקסל, אלא תוצאות העיבוד או החישוב שלהם, כך שלעיתים אין אנו רואים בכלל את הנתונים המקוריים בתאי הטבלה. באקסל כל הכלים מגויסים לטובת חישוב הנתונים. אפילו כלי העיצוב, שבטבלאות ב-Word למשל, נועדו לשפר את התצוגה הוויזואלית של הטבלה, באקסל לעומת זאת, מהווים אמצעי נוסף לעיבוד או מניפולציה על נתונים.

תוכן עניינים

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
למדו מהמומחים שלנו

קורסים נוספים

למה לבחור בכרמל הדרכה?
אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את הכישורים שלכם צעד קדימה!
carmel website
מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי
ומעשי עשיר

carmel website
מגיעים אליכם

אתם קובעים את
מיקום הקורס והמועד

carmel website
תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות
רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

carmel website
תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית
לדרישות ולצרכי הארגון

מתחיל ב-28.10.2024

5 מפגשים

16:00 - 09:00
office 365
דילוג לתוכן