קורסי מיקרוסופט לארגונים – כרמל הדרכה

Microsoft Partner

קורס אקסל – מבוא והגדרות

תוכן עניינים

Excel היא תוכנה ליצירה ועיבוד של גיליונות אלקטרונים. גיליון אלקטרוני הוא שיטת פריסה של נתונים במבנה טבלאי, המורכב משורות ועמודות, כך שההצלבה בין שורה ועמודה יוצרת תא. את כלל הנתונים הרצויים ניתן להזין בתוך התאים ולסדר אותם כבמעין טבלה. בצורה זו ניתן לעבד את הנתונים ולערוך מניפולציות על בגיליונות, על מנת להפיק מהם תוצאות חישובים, דוחות ותחזיות.

איך התוכנת אקסל עובדת?

התוכנה היא אינטואיטיבית ופשוטה להבנה ותפעול, ומציעה מגוון עצום של כלים, מעיבוד נתונים פשוט ועד ניתוחי עומק מקצועיים ומתקדמים. כמו כן, היא כוללת כלים אוטומטים לתצוגה גרפית של הנתונים, כמו תרשימים צבעוניים.

על אף המבנה הטבלאי של איזור העבודה, יש לשים לב כי מדובר בשיטה נפוצה לפריסת נתונים בגיליון אלקטרוני, מבין מגוון שיטות לריכוז נתונים, כך שבאקסל מבנה זה מגויס לטובת עיבוד הנתונים המוזנים ולא בהכרח לסידור ויזואלי של הנתונים בלבד.

לצורך סידור ויזואלי של נתונים רבים מכירים יצירת טבלאות באפליקציות כמו Word לעיבוד תמלילים  או  Power Point ליצירת מצגת שקופיות . ביישומים אלה קיימים כלים מתקדמים לצורך יצירה והצגה של טבלאות "קפואות", שמטרתן להוות מצג וויזואלי של נתונים ולסדרם. כלי הטבלאות האלו מפותחים עד כדי חישובים וסיכומים.

עיבוד של נתונים

אולם, יכולות החישוב של אקסל אינן הופכות את המבנה הטבלאי שלו למתקדם יותר, אלא ששימושו הוא אחר – עיבוד ומניפולציה על הנתונים. למעשה, תצוגת הנתונים כלל אינה העיקר באקסל, אלא תוצאות העיבוד או החישוב שלהם, כך שלעיתים אין אנו רואים בכלל את הנתונים המקוריים בתאי הטבלה. באקסל כל הכלים מגויסים לטובת חישוב הנתונים. אפילו כלי העיצוב, שבטבלאות ב-Word למשל, נועדו לשפר את התצוגה הוויזואלית של הטבלה, באקסל לעומת זאת, מהווים אמצעי נוסף לעיבוד או מניפולציה על נתונים.

קורס אקסל
תוכן עניינים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
למה לבחור בכרמל הדרכה?
אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את כישורי האקסל שלכם עוד צעד קדימה!
מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי ומעשי עשיר

מגיעים אליכם

אתם קובעים את מיקום הקורס והמועד

תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית לדרישות ולצרכי הארגון

למדו מהמומחים שלנו
Working with Excel?
כמה דברים שחשוב לדעת על Excel

לכל חברה, בכל תחום – באופן גורף – ישנם נתונים, מדויק יותר לומר – בסיסי נתונים.
בסיסי נתונים בהם מתנהל המידע של החברה.
בסיסי הנתונים יכולים להיות רשימת לקוחות, רשימת ספקים, דוחות שעות, חישובי מדדים, השוואות תמחירים, הצלבות של בדיקות; מוצרים; רכיבים; דגימות ועוד ועוד.
גם אם בסיסי הנתונים שלכם מאוגדים בתוכנות כמו CRM, ERP, או תוכנות המתואמות אישית לניהול הפעילות, התפעול השוטף, הסקת מסקנות, ניתוח הפעילות מתבצעים כיום, ברוב הדומיננטי של החברות עם יישום ה-Excel של Microsoft.

קרא עוד »
קורס אקסל
קורס אקסל – מה זה אקסל?

אקסל הוא יישום אחד מכלל היישומים בחבילה הנקראת –  Microsoft Office.
היישום/תוכנה זו, היא הנפוצה ביותר לניהול בסיסי מידע לצורך חישובים מתמטיים, והצגה גרפית של הנתונים.
ייעודה העיקרי הוא הצגה וחישוב של ערכים מתמטיים ונוסחאות לצרכים שונים החל מחישובי שכר, דרך נוסחאות מרובות-ערכים ועד לחישובים מדעיים.

קרא עוד »

מתחיל ב-06.06.2024

1 מפגש

16:00 - 09:00
Azure AI Fundamentals
דילוג לתוכן