קורסי מיקרוסופט לארגונים – כרמל הדרכה

Microsoft Partner

איך לעבור תהליך מיגרציה ל-365 בצורה נכונה

תוכן עניינים

תהליך מיגרציה (מעבר לענן) מעולם ה- On-Prem לעולם ה- 365 הוא תמיד משמעותי לארגון ודורש המון חשיבה, תהליכי ניסוי והכנות. כאשר אנו בכרמל הדרכה מבצעים פרויקטים כאלה עבור הלקוחות שלנו, אנחנו תמיד מנסים לכסות את כל העולמות וה"מוקשים" שבדרך. זאת, באמצעות כלים שיש למיקרוסופט להציע להתמודד תוך כדי התהליך ולאחר השלמתו.

אבטחה

למערכת ה- Exchange On-line יש פתרון מובנה הנקרא EOP (Exchange OnLine Protection) לסינון דואר זבל, רוגלות, דיוג (Phishing) ועוד. הפתרון מתוחכם, מלמד את עצמו ונותן מענה ברמה הראשונה. לרוב, אנו מציעים ללקוח ומטמיעים עבורו פתרון של Defender for 365. פתרון זה מציע רמה הרבה יותר גבוהה של הגנה, שימוש בענן לצורך ניתוח מעמיק של מיילים וצרופות (Sand Box), ניתוח AI מעמיק ועוד.

פתרון זה משלים את רמת האבטחה עבור המיילים של הארגון בתוך סביבת מיקרוסופט, באמצעים הכי "טבעיים" למערכת ההפעלה ולאפליקציות כגון Outlook.

ניהול זהויות

באמצעות המעבר ל-365 וחיבור ה- On-Prem AD ל- Azure AD אנו מיישמים מערכת ניהול זהויות בענן. דבר זה מאפשר ניהול זהויות מאובטח, MFA ועוד, באופן מובנה ואוטומטי.

ניהול התקנים

יישום פתרון 365 לא חייב להסתיים במעבר של מערכת מיילים לענן. באפשרותנו לקחת את הפתרון קדימה ולנהל התקנים כגון טלפונים סלולרים, טאבלטים ואף מחשבי BYOD באמצעות פתרון ה-MDM ומערכת הפוליסות שלו- Intune.

עמידה בתקני אבטחת מידע

אם הארגון שלכם עובד עם משתמשים או גורמים מחו"ל, מיקרוסופט תומכת בכל התקנים המקובלים במדינות העולם כגון GDPR עבור האיחוד האירופי ו- HIPA עבור ארה"ב.
– ה- Security Score – כלי המסייע למנהלי המערכת ולמקבלי ההחלטות לקבוע כיצד להשלים את תמונת האבטחה של הארגון בענן.

אלו הם רק חלק מהכלים, שהארגון שלכם יוכל ליהנות מהם! אנו בכרמל הדרכה, דואגים למגוון פתרונות וכלים אשר זמינים לתהליך המעבר ולעבודה השוטפת כאחד.

איך לעבור תהליך מיגרציה ל-365 בצורה נכונה
תוכן עניינים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
למה לבחור בכרמל הדרכה?
אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את כישורי האקסל שלכם עוד צעד קדימה!
מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי ומעשי עשיר

מגיעים אליכם

אתם קובעים את מיקום הקורס והמועד

תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית לדרישות ולצרכי הארגון

למדו מהמומחים שלנו
קורסי מיקרוסופט
Office 365 – איזו חבילה כדאי לארגונים לרכוש?

Microsoft Office 365 היא חבילת פרודוקטיביות של שירותי ענן המקבצת בתוכה מבחר שירותים המתאימים לעסקים בכל הגדלים. השירותים נמכרים בחבילות מגוונות בהתאם לצרכים הארגוניים. אילו שיקולים כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת החבילה המתאימה?

קרא עוד »
Computer
מה זה אופיס 365

עדיין קיים בלבול בשוק בין חבילת היישומים של ,Microsoft Office כגון Office 2016 ואופיס 365 . Office365 הוא פלטפורמת .(Softwars as a Service) SaaS פירושה שארגונים יכולים לחסוך בהשקעה בתשתיות, בחומרה של שרתים, בשדרוגים של רישיונות תוכנה, בעלות ובתקלות הנוצרות בשדרוגים, ושהמשתמשים יכולים לעבוד ביעילות בכל מקום ובכל עת.

קרא עוד »
קורס Office 365
קורס Office 365 – פאנל Microsoft 365

Microsoft Office 365 היא חבילת פרודוקטיביות של שירותי ענן המקבצת בתוכה מבחר שירותים המתאימים לעסקים בכל הגדלים. השירותים נמכרים בחבילות מגוונות בהתאם לצרכים הארגוניים. אילו שיקולים כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת החבילה המתאימה?

קרא עוד »

מתחיל ב-08.09.2024

4 מפגשים

16:00 - 09:00
Power BI
דילוג לתוכן