קורסי מיקרוסופט לארגונים – כרמל הדרכה

Microsoft Partner

קורס Outlook 365 – התחברות ומבנה הממשק ב-Outlook

תוכן עניינים

PowerPoint היא תוכנה ליצירת מצגות. באמצעות מצגת מבוססת תוכנית שקופיות ניתן להעביר תוכן באופן מתודי ומתוזמן ולהמחישו באופן ויזואלי.

תוכנת ה-Outlook זמינה כאפליקציה אינטרנטית בענן 365 ובגרסה להתקנה מקומית על המחשב, הסמארטפון או הטאבלט:

  • על מנת להתחבר לאפליקציה באינטרנט, יש לבחור ב-Outlook בפאנל 365.
  • בהתאם לסוג הרישיון ב-365, ניתן להוריד ולהתקין את הגרסה המקומית, דרך חנות האפליקציות, או בהתחברות לפאנל 365 האישי.

תכונה ייחודית ל-Outlook היא העבודה בחלונות מרובים ובתצוגת ממשק משתנה. כאמור, הממשק מאפשר תצוגה של חמישה מודולים שונים, לכן במעבר ממודול למודול יהיה שינוי מסוים בתצוגת הממשק, כמו תוספת של חלוניות ניווט, לבחירת פריטים למשל.

כמו כן, כל מודול מציג את רשימת הפריטים שבו חלון התוכנה הראשי, אך עריכת כל פריט נעשית בחלון נפרד. כך, במקביל לחלון התוכנה הראשי, שמציג בכל פעם מודול נבחר אחר, נפתחים מתוכו חלונות נוספים של פריטים לצפייה או עריכה. כמו למשל, חלון עריכת הודעה, או חלון יצירת פגישה חדשה וכיו"ב.

לכל חלון כזה, תפריטים שונים, המתאימים לעריכה והגדרות הפריט, ובכל זאת הממשק שומר על מבניות כמעט זהה בכל החלונות.

ישנם הבדלים משניים בתצוגת הממשק בגרסה האינטרנטית, לבין זו בהתקנה מקומית במחשב. עיקר ההבדל באינטרנט הוא בתצוגת שורת הכותרת של 365 החוצה את כלל היישומים והשירותים שנפתחים באינטרנט . אין הבדלים בפונקציונליות. הדוגמה להלן מציגה את מבנה הממשק בגרסה המקומית במחשב:

1. שורת הכותרת

בשורה זו מופיעים:

  • שם התוכנה
  • שם הפרופיל והתיקייה המוצגים כרגע. למשל: תיבת דואר נכנס, פריטים שנשלחו, לוח שנה, חגים בישראל, אנשי קשר ועוד.
  • לחצני הבקרה – סגירה, מזעור ושחזור/הגדלה.
  • סרגל הכלים לגישה מהירה – פקודות נפוצות שניתן למקם למעלה באופן מותאם אישית. ע"י לחיצה במקש ימני על כל פקודה רצויה מתוך התפריטים, יש לבחור הוסף לסרגל הכלים לגישה מהירה וכך תופיע הפקודה גם למעלה, גם כאשר יתחלפו התפריטים ברצועת הכלים. כברירת מחדל יופיעו בסרגל זה הפקודות: שמירה, ביטול ובצע שוב. 

2. רצועת הכלים

שורת התפריטים, בה פרוסות מירב פקודות והוראות התכנה בהתאם לתפריט הנבחר. בחלון התוכנה הראשי, החלוקה לתפריטים ושמותיהם זהים, אולם הפקודות והאפשרויות בכל תפריט משתנות בהתאם למודול המוצג:

  • בית – הפקודות השימושיות ביותר במודול. הפקודה החשובה ביותר בתפריט זה היא יצירת פריט חדש. בכל מודול יופיע הפריט הרלוונטי: דואר אלקטרוני חדש, פעילות חדשה, פגישה חדשה, איש קשר חדש, קבוצה חדשה, משימה חדשה ופתק חדש.
  • שליחה/קבלה – תפריט זהה בכל המודולים. פקודות מעקב והפעלה של סנכרון שליחה וקבלת פריטים, במצב עבודה מקוון או לא מקוון.
  • תיקיה – פקודות יצירה, עריכה והגדרה של תיקיות במודול הנוכחי: יצירת תיקיית דואר חדשה, לוח שנה חדש, תיקיית אנשי קשר חדשה, שיתוף תיקייה, מאפייני תיקייה, מחיקת תיקייה ועוד.
  • תצוגה – אפשרויות הצגת תוכן המודול: הצגה והסרה של חלוניות בתצוגה, אופן סידור הפריטים בתצוגה, סינון ומיון פריטים ועוד.
  • עזרה – תפריט זהה בכל המודולים: עזרה, פתרון בעיות, קבלת הדרכה ועוד.

3. חלונית תצוגת תיקיות

בכל מודול, תופיע רשימת התיקיות הקיימת בו. בלחיצה על התיקייה הרצויה תוצג רשימת הפריטים שבתוך אותה תיקיה, בחלונית תצוגת הפריטים הסמוכה.

4. חלונית תצוגת הפריטים

רשימת הפריטים (הודעות הדוא"ל, אנשי הקשר וקבוצות, משימות ופתקים) של התיקיה שנבחרה בחלונית תצוגת התיקיות.

5. חלונית קריאה

תצוגה מקדימה של תוכן הפריט שנבחר מתוך חלונית תצוגת הפריטים, בתוך חלון התוכנה הראשי. כמו כן, בלחיצה כפולה על פריט ניתן לפתוח אותו בחלון נפרד. כאמור, בחלון נפרד יופיעו תפריטים מתאימים לעריכה מתקדמת של הפריט.

6. שורת הסטטוס

הודעות על מצבי העבודה: מצב הסנכרון לרשת, קישוריות לשרת, מספר פריטים בתיקייה נוכחית ועוד. כמו כן ניתן לכוון בשורה זו את מידת הקירוב של גודל התצוגה המקדימה בחלונית הקריאה.

 

קורס Office 365
תוכן עניינים
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
למה לבחור בכרמל הדרכה?
אנחנו מציעים פתרונות איכותיים להדרכות מקצועיות שחוסכות לכם זמן ומשאבים, ומספקים לכם את הכלים לקחת את כישורי האקסל שלכם עוד צעד קדימה!
מרצים מובילים

בעלי ניסיון הדרכתי ומעשי עשיר

מגיעים אליכם

אתם קובעים את מיקום הקורס והמועד

תאוריה ותרגול

חומרי לימוד ומעבדות רשמיות של מיקרוסופט הזמינים בענן

תוכנית מותאמת

התאמה מלאה ואישית לדרישות ולצרכי הארגון

למדו מהמומחים שלנו
איך לעבור תהליך מיגרציה ל-365 בצורה נכונה
איך לעבור תהליך מיגרציה ל-365 בצורה נכונה

תהליך מיגרציה (מעבר לענן) מעולם ה- On-Prem לעולם ה- 365 הוא תמיד משמעותי לארגון ודורש המון חשיבה, תהליכי ניסוי והכנות.
כאשר אנו בכרמל הדרכה מבצעים פרויקטים כאלה עבור הלקוחות שלנו, אנחנו תמיד מנסים לכסות את כל העולמות וה"מוקשים" שבדרך. זאת, באמצעות כלים שיש למיקרוסופט להציע להתמודד תוך כדי התהליך ולאחר השלמתו.

קרא עוד »
קורסי מיקרוסופט
Office 365 – איזו חבילה כדאי לארגונים לרכוש?

Microsoft Office 365 היא חבילת פרודוקטיביות של שירותי ענן המקבצת בתוכה מבחר שירותים המתאימים לעסקים בכל הגדלים. השירותים נמכרים בחבילות מגוונות בהתאם לצרכים הארגוניים. אילו שיקולים כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת החבילה המתאימה?

קרא עוד »
Computer
מה זה אופיס 365

עדיין קיים בלבול בשוק בין חבילת היישומים של ,Microsoft Office כגון Office 2016 ואופיס 365 . Office365 הוא פלטפורמת .(Softwars as a Service) SaaS פירושה שארגונים יכולים לחסוך בהשקעה בתשתיות, בחומרה של שרתים, בשדרוגים של רישיונות תוכנה, בעלות ובתקלות הנוצרות בשדרוגים, ושהמשתמשים יכולים לעבוד ביעילות בכל מקום ובכל עת.

קרא עוד »
קורס Office 365
קורס Office 365 – פאנל Microsoft 365

Microsoft Office 365 היא חבילת פרודוקטיביות של שירותי ענן המקבצת בתוכה מבחר שירותים המתאימים לעסקים בכל הגדלים. השירותים נמכרים בחבילות מגוונות בהתאם לצרכים הארגוניים. אילו שיקולים כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת החבילה המתאימה?

קרא עוד »

מתחיל ב-06.06.2024

1 מפגש

16:00 - 09:00
Azure AI Fundamentals
דילוג לתוכן