ישנן כתריסר תוכניות מינויים שונות. כל תכנית כוללת תכולת אפליקציות ושירותים שונה. להלן סקירה של האפליקציות והשירותים העיקריים ב-Microsoft 365, נכון למועד הוצאת גרסת המדריך הנוכחי:
Word
מעבד התמלילים המוכר של Office, לעריכת מסמכים, עם יכולות גרפיות גבוהות למשתמש הפשוט.
Excel
הגיליון האלקטרוני המוכר של חבילת ה-Office, לעריכת חישובים ועיבוד מסדי נתונים עם כלי תצוגה גרפית ותרשימים.
PowerPoint
תוכנת עריכת המצגות הידועה של Office, לבניית שקופיות גרפיות המכילות סוגי אובייקטים שונים להרצה בזו אחר זו, עם הגדרות מעבר, הנפשה וטריגרים.
Outlook
תוכנת הדוא"ל של Office. כוללת כלי ניהול משרדים: משימות – לתזמון והקצאה, לוח שנה – לקביעת פעילויות, פגישות ואירועים, אנשי קשר – לעריכה פרטית מעבר לספר הטלפונים הארגוני ברשת ועוד.
OneNote
מחברת דיגיטלית לאיסוף, ארגון וקטלוג של מידע מסוגי פורמט שונים.
SharePoint
פלטפורמה לארגון תכנים וקבצים המאפשרת עבודה בשיתוף פעולה, ואף סימולטנית. ניתן לייצר רשומות ופורטל עבודה לצוות.
OneDrive
תיקיות לאחסון קבצים בענן. שירות המאפשר גישה לפתיחה, עריכה ואף יצירת קבצים מכל מכשיר באופן מקוון וסנכרון קבצים להתקן מקומי, המאפשר עבודה גם באופן לא-מקוון.
Teams
פלטפורמת תקשורת לצוותי עבודה. הפלטפורמה מקיפה את כל יכולות התקשורת והעבודה המשותפת בארגון ע"י יצירת צוותי עבודה בהם מאורגנים כל הצרכים הטכנולוגיים המשתתפים: צ'אטים, שיחות אודיו ווידאו, קישור ישיר לאפליקציות שימושיות, קבצי עבודה ועבודה סימולטנית וכיו"ב.
Planner
אפליקציה לניהול משימות בתוך פרויקטים. האפליקציה מאפשרת הקצאת משימות, תקשורת בין משתתפי פרויקט, שיתוף קבצים במשימות, וניתוח גרפי של ביצוע הפרויקטים.
Sway
אפליקציה לבניית מצגת על בסיס מצע מקוון, ליצירה ושיתוף של מידע גרפי, לטובת דוחות או סיפור אישי.
Forms
אפליקציה ליצירת טפסים מקוונים לצורך איסוף מידע וביצוע סקרים.
Delve
שירות המציע למשתמש מידע רלוונטי לעבודתו ועל העובדים איתו, בהתבסס על ניתוח הקבצים עליהם עובד המשתמש ושאר חברי הצוות, ובהתאם לתכנים אישיים דמויי בלוג חברתי שבוחרים המשתמשים לעדכן לגבי עצמם.
Power Apps
פלטפורמה ליצירה ופיתוח של אפליקציות בהתאמה אישית לעסק ולארגון, ללא צורך בידיעת שפת תכנות וניסיון בפיתוח.
Power Automate
אפליקציה ליצירת אוטומציה של תהליכי עבודה ומשימות חוצי יישומים, שירותים וקבצים מרובים, ללא צורך בתכנות וניסיון בפיתוח.
כמו כן, בהתחברות לפאנל 365 האישי ניתן למצוא אפליקציות, שירותים ותוספות חיצוניים, בהתאם להרשאות הניתנות ע"י מנהל הרשת בארגון.