טיפים למעבר נכון ל-Microsoft Office 365
אספנו לכם כמה טיפים מעולים למעבר נכון:
1. בין אם אתם מעבירים דאטה מהשרת לענן או מעבירים סביבת עבודה של משתמשים, בדקו כמה זמן תצטרכו למעבר ל Office 365 ומהו היקף העבודה שתצטרכו להעביר. בצורה כזו תוכלו להכין את המשתמשים שלכם ולמנוע תקלות הכרוכות במעבר.
2. כמה מידע באמת תצטרכו להעביר? זה כמו לעבור דירה, לא הכול עובר איתכם הלאה. בתכנון המעבר לסביבת העבודה החדשה, כמה נתונים יעברו לענן ובמה מהם תצטרכו כבר בהתחלה? חשבו את הנתונים הללו לפני המעבר.
3. חשבו אילו מהמשתמשים תרצו להעביר כבר בהתחלה ואלו בהמשך? אולי תרצו לבצע פיילוט בלעדי למחלקת ה-IT או למחלקות מסוימות? האם השיקולים הם תחומי אחריות, מיקום גיאוגרפי או היררכיה ארגונית?
4. בדקו אילו אפליקציות לא נתמכות או כאלה שעומד לפוג תוקפן. זה יכול לחסוך לכם זמן יקר ועבודה מיותרת ותוכלו לרכז את המאמצים במציאת חלופות מתוך סל המוצרים שכבר רכשתם בחבילת האופיס 365 או בצד שלישי.
5. קחו בחשבון שעשויות להיות תקלות, כמו בכל מערכת חדשה. תכננו את המעבר לביצוע בשעות שהן לא שעות העבודה, בשעות הערב או בסוף השבוע, לחוויית מעבר חיובית של הצוותים והמשתמשים, תכנון היקף המעבר וקביעת ציר זמן סביר הם מהמרכיבים החשבים ביותר.