מה זה OneDrive?
ענן אחסון קבצים מבית Microsoft .כמו שירותי אחסון אחרים, גם הוא מאפשר שמירה של קבצים וזמינות שלהם מכל מקום ומכל מכשיר: מהמחשב האישי, בעבודה, מהסמארטפון ומכל דפדפן.היתרונות של OneDrive טמונים בעבודה בקולבורציה בארגון.
מה היתרונות של OneDrive?
OneDrive הוא הלב הפועם של Office 365:
יש לו סנכרון מלא עם כל אפליקציות Office מאחורי הקלעים.
בניית תיקיות העבודה והגדרת ההרשאות אליהן מתבצעת באופן אוטומטי תוך כדי העבודה האורגנית ב-Teams.
קיים ניהול ובקרה של הרשאות וגישה.
ניהול גרסאות של קבצים, ממועדי שינוי שונים ומשותפים שונים ועוד.
כלי ה-OneDrive מאפשרים חיבור של הענן לשולחן העבודה, לעבודה חלקה יותר ככל אחת מתיקיות המחשב המקומי. לחוויית עבודה מותאמת אישית ונוחה יותר, התיקייה כוללת הגדרות סנכרון מתקדמות להתאמה מיטבית של העבודה האישית עם הקבצים והתיקיות.