מה זה Teams Webinars?
באמצעות סוג פגישה זה תוכלו להעביר הדרכות וסמינרים מקוונים בקלות ועד 1000 משתתפים! תוכלו אף לצרף משתמשים מחוץ לארגון.
איך משתמשים ב-Teams Webinars?
הכנו לכם הדרכה קלילה:
נווטו ליומן באפליקצית שולחן העבודה של Microsoft Teams ובחרו בפגישה חדשה מסוג וובינר.
הוסיפו לפרטים את כותרת הוובינר, המגישים ותיאור האירוע ועדכנו את זמן ההתחלה. שימו לב שיש אפשרות שהמגישים יצטרפו לפגישה ב-15 הדקות לפני שהיא מתחילה כדי לבדוק שהכל תקין ולהתכונן לוובינר.
סמנו את האפשרות להרשמה כדי שהמשתתפים יוכלו להרשם מראש ולקחת חלק בוובינר.
סמנו התאמה אישית של טופס ההרשמה. פה תוכלו להוסיף פרטים נוספים לאירוע כמו השעה המדויקת שבה יתחיל האירוע עבור המשתתפים, תיאור האירוע ועוד. תוכלו גם לבקש מהנרשמים למלא פרטים כגון שם פרטי, שם משפחה, דוא"ל (שדות חובה) וגם עיר, מיקוד ועוד שתי שאלות מותאמות אישית (שאלות רשות).
לאחר שסיימתם להגדיר את טופס ההרשמה, אשרו אותו והציגו בדפדפן כדי לצפות בזימון מנקודת מבטו של המשתתף. העתיקו את הקישור מתוך הדף – זהו הקישור אותו תשלחו למשתתפים שלכם.
כדי שמגישי הוובינר יוכלו לשתף תוכן מהמחשב שלהם והמשתתפים יוכלו להיות פעילים, יש לחזור ליומן ההזמנה ולעדכן באפשרויות הפגישה שהמשתתפים יוכלו לעקוף את הלובי, להשתתף בצ'אט ולהשאיר תגובות בפגישה.
חוזרים ליומן ושולחים את ההזמנה למגישי הוובינר.
כבר יצא לכם להשתמש ב- Teams Webinars? ספרו לנו איך היה!