לבעל הרשאות אדמיניסטרטור תופיע האפליקציה של מרכז הניהול, ברשימת האפליקציות בפאנל הראשי של Microsoft 365. כמו כן, ניתן לגשת למערכת הניהול דרך מפעיל היישומים או בהתחברות ישירה בכתובת:
לאחר ההתחברות יופיע מרכז הניהול להלן:
שלל אפשרויות הניהול מחולקות לקטגוריות בתפריט הצידי:
Home – דף הבית. מציע גישה מהירה לאפשרויות נפוצות ואת התפריט הראשי של מערת הניהול.
Users – יצירה וניהול של משתמשים בארגון, כולל רמות הרשאה, כניסה, סיסמאות ועוד.
Groups – יצירה וניהול של קבוצות בארגון: קבוצות תפוצה, קבוצות אבטחה, קבוצות 365 תיבות דוא"ל משותפות וכיו"ב.
Resources – יצירה וניהול של משאבים. משאבים הם רכיבי 365 משותפים, כמו אוספים באתרי SharePoint.
Billing – הצגה, רכישה או ביטול מנויים לארגון. צפייה בהצהרות חיוב קודמות או במספר הרישיונות שהוקצו למשתמשים בודדים.
Support – צפייה בבקשות שירות קיימות או יצירת בקשות חדשות.
Settings – ניהול הגדרות גלובליות לכל המשתמשים עבור יישומים, כמו דוא"ל, ושאר האפליקציות בחבילה. הגדרות מדיניות, כמו סיסמה ותאריך תפוגה. הוספה ועדכון של שמות דומיין. שינוי פרופיל הארגון והגדרת העדפות הפרופיל. בחירת משתמשים נוספים לקבלת גישה במרכז הניהול.
Setup – ניהול דומיינים קיימים, הפעלה וניהול של אימות רב-שלבי, ניהול גישת אדמיניסטרטור, ניוד תיבות דוא"ל ל- Microsoft 365, ניהול עדכונים וסיוע למשתמשים בהתקנת אפליקציות בענן שלהם.
Reports – מבט על השימוש ב-365 בארגון, כולל תצוגה חטופה ודוחות מפורטים, בנושאים כמו שימוש בתיבות דוא"ל, אקטיבציה של Office ועוד.
Health – צפייה בבריאות השירות בתצוגה חטופה או בפירוט, כולל היסטוריית אירועים. קבלת מידע מ-Microsoft, במרכז ההודעות, לגבי שינויים ועדכונים קרובים בשירותים ותכונות. מידע זה נועד לסייע לאדמיניסטרטור להבין כיצד שינויים אלו עלולים להשפיע על המשתמשים בארגון, לתכנן ולהיערך בהתאם.