מהו SharePoint
מחשבים ורשתות תקשורת הם חלק בלתי נפרד מהפעילות הארגונית. מאז הופעתם של המחשבים, התחוללו שינויים גדולים בשוק העבודה. המחשבים הביאו יכולות חדשות, ובזכותם עסקים התפתחו וגדלו.
ראשית הטכנולוגיה פתחה אפשרויות חדשות בפני שוק העבודה, ולאחר מכן שוק העבודה המתפתח יצר ביקוש לטכנולוגיות חדשות שיענו על צרכיו. SharePoint הוא כלי המאפשר למנף את יכולות המחשוב ורשתות התקשורת, לטובת הצרכים המשתנים של צוותי העבודה והארגונים.
SharePoint הוא עוד אחד מהכלים המתוחכמים שמציעה מיקרוסופט לטובת העובדים הזקוקים למערכות תקשורת יעילות, העברת מידע ושיתוף. זוהי מערכת הנותנת פתרון גמיש עבור הצרכים הארגוניים. בעזרת המערכת ניתן בקלות ליצור דפי WEB לשימוש פנימי. דפים המשמשים לביצוע פעולות פנים ארגונית, פרסום מידע ארגוני ושיפור עבודת הצוות.
הכלי עובד באינטגרציה מלאה עם מערכת Microsoft 365, ואינו דורש הבנה בקידוד וטכנולוגיות WEB.
מכיוון ש-SharePoint הוא חלק מפלטפורמת הענן של Microsoft 365, ניתן לגשת ולערוך מסמכים המאוחסנים ב-Sharepoint מכל מקום ובכל זמן, כולל מטלפון נייד.
SharePoint שומר אוטומטית את היסטוריית הגרסאות עבור כל קובץ, מה שאומר שניתן לתקן טעויות במהירות.
שימושים נפוצים של SharePoint
ניתן לחלק את השימוש ב-SharePoint לשני סוגים של שימוש:
פתרון עבור צוותי עבודה – זהו מרחב עבודה וירטואלי המתאים עבור צוותים. המשתתפים בו יכולים לערוך ולשנות, ולבצע פעולות שונות. יישום שכזה יכול לסייע למטרות שונות כמו ניהול המשימות של הפרויקט, שיתוף קבצים, תקשורת מול מחלקת כוח האדם של הארגון ואפילו תכנון אירועים הקשורים לפעילויות ההוויי וגיבוש של הארגון.
SharePoint מאפשר למספר אנשים לערוך את אותו קובץ בו זמנית, ובכך מאפשר לארגון להגיב מהר יותר להזדמנויות ואתגרים.
שימוש לצורך תקשורת – צורת שימוש זו נועדה על מנת שהארגון יוכל לתקשר בצורה חד כיוונית עם עובדים וצוותים. למשל באמצעות אתר זה תוכלו לפרסם חדשות ארגוניות, נהלים של כוח אדם, טפסים למילוי, הודעות לעובדים וכו‘.
מטרת הקורס
מטרת הקורס היא לאפשר לעובדי הארגון ליישם בהצלחה את מערכת SharePoint בארגון. הקורס ילמד את העובדים על היכולות והפוטנציאל של המערכת, עם דגש על השימושיים הרלוונטיים עבור הארגון, וילמד אותם כיצד משתמשים במערכת ותכונותיה השונות.
הקורס מעניק לעורכי התוכן ומפעילי המערכת את כל הכלים הדרושים על מנת ליצור ממשקי WEB פנים ארגוניים המאפשרים לשפר תהליכי עבודה, תקשורת ומטרות ארגוניות שונות.
במהלך הקורס תלמדו על תכנון דפים ובניית טפסים, עבודה עם תבניות, היררכיה, אינטגרציה עם מסדי נתונים, ניהול הרשאות, יצירת רשימות והוספת מרכיבים, אינטגרציה עם מוצרי אופיס ועוד.
חברת כרמל הדרכה מציעה לכל ארגון קורס בהתאמה אישית. אנו מנתחים את הצרכים הארגונים ומבצעים מיפוי רמה על מנת להשיג קורס אפקטיבי ופורה. אנו מציעים הדרכות, קורסים מקוונים או פרונטליים וחוברות הדרכה שימושיות. בהתאם לצרכים הארגוניים ניתן לקיים קורסים מקיפים וסדנאות מקוצרות המתמקדות באספקטים ספציפיים של המערכת.
דרישות קדם
- משתמשי תוכנת הפעלה הבקיאים ב-Windows.
- היכרות בסיסית עם תוכנות חבילת ה-Office.
- שליטה בעבודה באינטרנט ודפדפן
מיועד עבור
משתמשי Office בארגון עסקי אחרי מעבר ל-Office 365.
בסיום קורס המשתמשים ידעו
- המשתמש יבין את העבודה באתר צוות.
- יקבלו את הכלים ויתרגלו ביצירת תיקיות, אחסון ושיתוף קבצים.
- יתרגלו ניהול רשימות ב-SharePoint.