הסבר קצר על קורס Planner 365
Planner הוא עוד כלי מעולה לצורך ניהול משימות, ניהול צוותים וניהול פרויקטים. בעזרתו ניתן לפרק כל פרויקט למשימות קטנות, להקצות משימות לעובדים, לעקוב אחר ההתקדמות ולהבטיח עבודה מסודרת.
כלי זה מאפשר לכם להיות בעניינים בכל מקום שבו אתם נמצאים. ובעזרתו ניתן גם לקבל תמונת מצב ויזואלית בזמינות מידית.
אנו בכרמל הדרכה מציעים לכם מבחר קורסים להכרות ועבודה עם אופיס 365, והכלים השונים הקיימים תחתיו.
אנו מציעים לכל ארגון מערך הדרכה בהתאמה אישית. אנו נלמד את עובדי הארגון כיצד לרתום את הכלים הטכנולוגיים לטובת הצרכים הארגוניים הייחודיים שלהם. את הקורסים ניתן לקבל בצורה פרונטלית או אונליין.
אנו מסייעים לכם בכל תהליכי ההטמעה, ומציעים תמיכה שוטפת באמצעות בנק שעות.
דרישות קדם
משתמשים מנוסים בהפעלת מערכת ההפעלה במחשב האישי.
מיועד עבור
- משתמשי Office בארגון עסקי לקראת או אחרי מעבר ל-Microsoft 365.
- משתמשים המעוניינים לנהל משימות ופרויקטים אישיים ומשותפים ולבצע שו"ב אחר הפעילות המשימתית.
- משתמשי 365 שמעוניינים לבנות אפליקציות וממשקים לייעול תהליכי העבודה בארגון, בצוות ועם אנשים מחוץ לארגון.
בסיום הקורס המשתמשים ידעו
- המשמעות של שירות ה-Office החדש בענן והתאמתו לצרכי עבודה בארגון.
- היכרות עם אפליקציות והשירותים בענן.
- התמצאות מקיפה באפשרויות האפליקטיביות של 365.
- בניית תוכניות אישיות ומשותפות ב-Planner.
- יצירת פרויקטים בתוכנית ויצירת משימות בפרויקט.
- כלל אפשרויות ניהול משימה והקצאה.
- ניטור ובקרה אחר התנהלות הפרויקטים בתוכנית.
- שילוב תוכנית ב-Teams.
יתרונות של Planner
כלי Planner מבית מיקרוסופט הוא כלי לניהול פרויקטים ומשימות שמציע מספר יתרונות משמעותיים:
1. שילוב טוב עם סביבת העבודה של Planner :Office 365 משווק כחלק מחבילת Office 365 של מיקרוסופט, ומשתלב באופן טבעי עם כלים נוספים כמו Outlook ,Teams ,OneNote ועוד מה שמאפשר ניהול פרוייקטים בצורה קלה ואינטגרטיבית.
2. קלות בשימוש וממשק ידידותי: הממשק של Planner מאפשר למשתמשים ליצור, לנהל ולעקוב אחרי משימות בצורה ברורה ונוחה. הוא מיועד בעיקר למשתמשים שאינם טכנולוגים בסיסיים ולא דורש ידע מיוחד בפיתוח תוכנה.
3. אינטגרציה עם יומן והתראות Planner: מאפשר למשתמשים לקבוע תאריכים, לקבל התראות על משימות שמתקדמות ולשתף תאריכים ופרטי פגישות עם אנשי צוות אחרים באופן יעיל.
4. שיתוף פעולה וניהול צוות Planner: מאפשר למשתמשים לשתף פעולה בצוות, להציג את כלל הפרויקט באופן ברור ולהגדיר רמות גישה לכל משתמש.
5. דו"חות וניתוחים Planner: מספק דו"חות וניתוחים פשוטים שמאפשרים לנהל ולמקם משימות ולזהות אזורים של בעיות אפשריות.
מדריך Planner & Milestones
להורדת המדריך בחינם – לחצו כאן.